loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 391 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (1)

راهنمای استفاده از 3 PLAY STATION



 

بارها شده که مشکلاتی برای من پیش اومده اما متاسفانه منبع ثابتی وجود نداشته تا بتواند جواب تمامی سوالات را به من بدهد یا این که در فروم های مختلف بوده و ورق زدن فروم ها خودش عالمی خسته کننده است.خود من به شخصه این آخر نسلی حوس کردم ps3 بخرم اما متاسفانه برای من که هیچی از PS3 نمیدونم واقعا خیلی بده که یک منبع مناسب وجود نداشته باشه.به هر حال بنده با ورق زدن ۱۰۰۰ ها ۱۰۰۰ صفحه فروم و پرس و جو و جستجو از اینترنت و سوال از فروشنده ها و …  قصد دارم جامع ترین راهنمای خرید و کار با PlayStation 3  رو بهتون آموزش بدم.

خوب از خرید شروع میکنم.اگه دوست دارید PS3 خرید کنید بهتون پیشنهاد میکنم آذر ماه این کار رو انجام بدید.اواخر آذرماه بهترین زمان مناسب هستش.البته از همین الان میگم اگه مثل من پولتون برای PS4 جوره برید سراغ PS3 و الا پولتون رو نگه دارید و تا زمانی که PS4 هک بشه پولتونو جمع کنید و با خرید PS4 یا Xbox One از نسل بعد لذت ببرید.اما چرا گفتم اواخر آذر ماه بهترین زمان مناسب هستش.؟ آها الان میگم.اواخر آذرماه چونکه یک ماه از انتشار PS4 گذشته و تقریبا ردپاهاش به ایران هم رسیده قیمت PS3 پایین تر میاد و فروکش میکنه و این بهترین موقعس که به سراغ PS3 برید.

PS4

خب به ادامه ی مشاوره ی خرید میپردازیم.:D

وقتی کنسول ها به ایران میرسند،ابتدا تست میشوند اگر سالم بودند که وارد بازار میشوند و اگر خراب بودند به شرکت سونی بازمیگردند تا تعمیر شوند.پس از تعمیر ،این کنسول ها دوباره به ایران باز میگردند و با قیمتی کمتر به فروش در میایند.به شدت از خرید این کنسول ها پرهیز کنید.این کنسول ها شانسی هستند یعنی این که بعضی اوقات ممکن است تا سال ها برای شما کار کنند و بعضی اوقات ممکن است که در ماه اول خراب شوند که فروشنده ها همان ابتدا به شما میگویند که مسئولیتی در قبال این کنسول ها قبول نمیکنند و شما میمانید با یک جنازه ی فلزی ! پس به شدت از خرید این کنسول ها پرهیز کنید و به فروشنده گوشزد کنید که از کارخانه برگشته نباشد.!

اما میرسیم به نوع فریمور ( FirmWare) کنسول ها.فریمور کنسول ها به دو دسته ی Rebug و Rogero تقسیم میشوند.به شما پیشنهاد میکنیم که از همان ابتدا شما به دنبال کنسول Rebug بگردید به دو دلیل:

  • اگر شما کنسول Rogero تهیه کنید،از ابتدا باید این کنسول را دانگرید کنید که ۵۰ الی ۷۰ هزار تومان هزینه ی اضافه برخواهند داشت و سپس دوباره Rebug کنید.
  • و دلیل دوم هم این که ،هنگامی که شما میخواهید کنسول خود را بفروشید،فروشندگان به خاطر دانگرید کنسول بر سر قیمت کنسول شما میزنند و شما ضرر میکنید!

خوب تا این جا که مشکلی نبود؟ خوب خداروشکر.

اما حالا که فهمیدید فریمور و جنس کنسولتان چی باشه میرسیم به مدل کنسول.

خوب کنسول PS3 به دو مدل FAT و SLIM تقسیم بندی میشوند.کنسول های FAT همانطور که از اسمشان پیداست کمی تپل تر و بزرگ تر هستند و بعد از مدت مدیدی کار با این کنسول ها ، سر و صداهای عجیب و غریبی از خود به در میکنند البته مشکلی نیست به کنسول آسیبی نرسیده و به راحتی کار میکنند.اما حدودا سال ۲۰۰۵ سونی ساخت کنسول FAT را متوقف کرد و مدل جدیدی از کنسول های PS3 با نام SLIM  را منتشر کرد که هم حجم کمتری داشت و هم این که بسیاری از اشکالات نسخه ی FAT در آن برطرف شده بود.پس نتیجه میگیریم که کنسول SLIM از کنسول FAT بهتر است.اما میرسیم به اندازه ی هارد کنسول و داستان های عمو یادگار … اه ببخشید داستان های این بخش.
شما یا باید با هارد داخلی کنسول بازی کنید یا باید یک هارد اکسترنال بخرید.اما چه موقع و چه زمان چه کاری باید انجام بدید؟ الان از خودتون میپرسید چی کار باید بکنم ؟ خوب معلومه مدرسان شر…..  اه ببخشید،خوب الان بهتون کامل توضیح میدم چه کاری در چه زمانی بهتره.اگر فروشگاه بازی های رایانه ای نزدیکتونه و میتونید کنسول رو تا اونجا حمل کنید و احیانا از جاهای خلوت رد نمیشید(چون چندین نمونه زورگیری کنسول توسط دوستان دیده شده) خوب بهتره که هارد اکسترنال رو نگیرید و یک کنسول ps3 slim 500 gb یا ۳۲۰gb بگیرید که به نظرم به لیل شوقی که برای کنسول دارید و این همه بازی انحصاری که از دست دادید و برای اطمینان بیشتر سعی کنید ۵۰۰gb بخرید. اما اگر به فروشگاه بازی های رایانه ای دور هستید و باید کنسول را در فاصله ی زیادی طی کنید اینجاست که باید یک هارد اکسترنال (هارد های جیبی و کوچکی که حجم زیادی را نسب به فلش مموری ها در بر میگیرند.) تهیه کنید که در این زمان شما باید یک PS3 SLIM 160 GB تهیه کنید (که تقریبا در بازار کمیاب است).در این زمینه کنسول های FAT خیلی خوب عمل کرده.زیرا این کنسول ها دارای یک مدل هستند که تنها ۸۰ گیگابایت حجم داخلی دارند که قیمت کنسول کمی در این مدل پایین تر است اما دلیل نمیشود که کنسول های FAT را نسبت به کنسول های SLIM ارجع تر بدانیم.

PS3

خوب یک مرور کلی تا اینجا:

  • اگه راهتون به بازی فروشی نزدیکه بهتره کنسول ps3 slim 500GB تهیه کنید و کنسولتون رو تا بازی فروشی حمل کنید تا بازی فروش بازی رو براتون نصب کنه.
  • اگه راهتون از بازی فروشی دوره بهتره با تهیه ی هارد اکسترنال ۵۰۰ گیگابایت به بازی فروشی رفته و بازی رو روی هاردتون بریزید ، سپس هارد رو به روی کنسول بزنید تا بازی ها رو اجرا کنید.

خوب این هم قسمت خرید کنسول اگه که یک آشنا دارید بگید براتون کنسول تهیه کنید و گرنه به فروشگاه های معتبر شهرتان بروید به عنوان مثال فروشگاه GameStop در پشت شهرداری تهران واقع در اطراف پارک شهر و فیاض بخش (توپخونه :D ) بهترین گزینه است که از آن کنسول بخرید چون دوستان من کنسول x360 رو از این فروشگاه خریدن و از خدمات راضی بودند.تبلیغ نیست فقط خواستم بگم که از جای مطمئن بخرید!

کنسول باید شامل وسایل زیر باشد:

۱٫یک عدد کنسول PS3

2.یک عدد کنترلر Dualshock 3

3.یک عدد شارژر کنترلر

۴٫کابل تصویر

۵٫دفترچه ی راهنما

۶٫اگر باندل خریداری کرده اید، بازی اورجینال مربوط به باندل

  • نکته ی بسیار مهم: تا کنسول رو تست نکردید و ده دقیقه باهاش بازی نکردید از فروشگاه نرید بیرون اگه فروشنده گفت اینا همش تست شدس بهش بگو ما بریم یه دور بزنیم بیایم :D بله کنسول رو تست کنید تا خیالتون راحت شه حتما یه بازی رو امتحان کنید که خیالتون از کنترلر و … راحت بشه و با خیالت راحت کنسول رو به منزل ببرید.

box

این هم از بخش خرید کنسول.حال به سراغ بخش بحث برانگیز تنظیمات کنسول میشیم.

تقریبا سال پیش بود که با هک های متعدد و بدرد نخور همه از PS3 نا امید شدند و کسی هم که پول خرید بازی های اورجینال PS3 را در ایران آن هم با قیمت های بسیار مناسب (!) دلار نداشت تصمیم به فروش کنسول خود گرفتند و خیلی ها تصمیم گرفتند تا کنسول حریف سونی یعنی Xbox 360 را بخرند که بازی های این کنسول به راحتی به دست می آمد و بخاطر اینکه هک شده بود قیمت بسیار کمتری داشت و قابل کپی شدن بود. ناگهان معجزه ای به نام PS3 JAILBREAK به میان آمد و چراغ امید دل PS3 داران را روشن کرد.بله ps3 برای همیشه هک شده بود و ناگهان موجی از ps3 داران به فروشگاه ها و خدمات کامپیوتری ها ریخته بودند.اما ps3 Jailbreak هم قیمت زیادی داشت و هم این که هر کسی کار با آن را بلد نبود تا این که ps3 jailbreak بر روی فریمور ها اعمال شد و کار با فریمور ها نیز آنقدر راحت بود که همه میتوانتسند کنسول خود را هک کنند.

حالا بهتون یاد میدم چجوری کنسولتون رو هک کنید.وقتی اسم هک میاد خیلی ها قبلشون رو گم میکنن و دست و پاهاشون میلرزه.ولی پایان این آموزش دوست دارید هی کنسولتون رو هک کنید. :D

اما میرسیم به آموزش.همیشه سه فریمور به همراه یک دیگر منتشر میشوند.یک فریمور مربوط به DEX میباشد که به هیچ دردی نمیخورد و با آن کاری نداریم و دیگری فریمور های Rebug 4.46 و دیگری Lite Edition 4.46 میباشد که گیم سایدرز Rebug 4.46 را پیشنهاد میکند زیرا این فریمور مزیت هایی نسبت به نسخه ی لایت دارند که مربوط به تروفی ها و اجرای بازی ها میباشد که بهتر و آسان تر میباشد.همونطور که در اول این پست گفتم باید کنسولتون Rebug باشه.چون اگه بخوایم فریمور رو به روی کنسول نصب کنیم باید کنسولتون Rebug باشه.برای هک کنسول باید آخرین نسخه از نرم افزار فریمور ریباگ که ۴٫۴۶ میباشد را دانلود کنید.
نکته:فایل های دانلودی در آخر پست پیوست شده اند.
بعد از این که این فایل را دانلود کردید ( Rebug 4.46 1 REX ) آن را به PS3UPDAT.PUP تغییرنام دهید.دقت داشته باشید که تمامی حروف باید طبق نوشته، بزرگ باشند پس از حروف کوچک استفاده نکنید.اگر هنگام نصب گزینه ای با نام اسپوف دیدید آن را غیرفعال کنید و در تمامی مراحل غیرفعال کردن گزینه ی yes را انتخاب کنید.حال کنسول شما ریست خواهد شد.یک فلش (حجمش فرق نمیکنه ولی حداقلش ۱ گیگه) را به کامپیوتر خود بزنید و آن را به FAT32 فرمت کنید.توجه داشته باشید که فلش شما حتما به FAT32 فرمت شود که اگر غیر این باشد کنسول فلش شما را شناسایی نخواهد کرد.بعد از این که به FAT32 هک کردید،یک فولدر جدید در فلش به نام PS3 (به بزرگ بودن حروف توجه کنید) ایجاد کرده و در درون همین فولدر یک فولدر دیگر با نام UPDATE (باز هم به بزرگ بودن حروف دقت کنید) ایجاد کنید و فایل PS3UPDAT.PUP را در فولدر UPDATE بریزید.حال فلش را به درگاه USB کنسولتان نصب کنید (نکته:باز هم میگم اگه فلش رو به FAT32 فرمت نکنید کنسول فلش رو شناسایی نمیکنه.بعد از این که فلش رو به کنسول نصب کردید حال باید در کنسول به منوی Setting رفته و System Update رو انتخاب کنید و گزینه ی Update via Storage Media را بزنید. حال باید منتظر بمونید که کنسول شما کاملا هک بشه و به آخرین ورژن CFW Rebug 4.46 آپدیت بشید.

هشدار بسیار بسیار بسیار جدی: در طول آپدیت به هیچگاه دستگاه را از برق نکشید،فلش را از کنسول بیرون نیاورید،کنسول را خاموش نکنید.یا حتی باید دعا کنید برق ها قطع نشود زیرا به کنسول آسیبی شدید و جدی وارد خواهد شد.

حال کنسول شما هک و آپدیت شد به همین راحتی به همین خوشمزگی .اما شما به یک عملیات کوچیک دیگه هم احتیاج دارید که اگه این کارو انجام بدید با خیال راحت میتونید روی کنسولتون بازی کنید و از اون لذت ببرید.اون کار هم نصب برنامه ی MultiMAN 4.46 1 هستش.میشه گفت اگه این برنامه رو نصب نکنید نمیتونید بازیهای بزرگ رو اجرا کنید و فقط بازی های PSN رو میتونید اجرا کنید.اما بهتون میگم چطور این برنامه رو نصب کنید.ابتدا باید این برنامه را دانلود کنید ( لینک های دانلود آخر پست پیوست شده اند) و به داخل روت فلش بریزید یعنی این که در هیچ فولدری نباشد و در کف فلش یا همان به اصطلاح J/: بریزید.سپس فلش را به کنسول نصب کنید و از طریق منوی Install Package برنامه ی MultiMan 4.46 را نصب کنید.

و اسلام نامه تمام حال میتوانید به راحتی تمام بازی های خود را بر روی کنسول اجرا کنید.اما میرویم به سراغ نحوه ی نصب بازی ها بر روی کنسول.

Rebug-4.46

نحوه ی نصب بازی بر روی کنسول

بازی های PS3 به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. بازی هایی که حجمشان از ۴ گیگابایت کمتر است.
  2. بازی هایی که حجمشان از ۴ گیگبایت بیشتر است.

بازی هایی که حجمشان از ۴ گیگابایت کمتر است معمولا بازی های مربوط به PSN میباشند که فرمت آن ها PKG میباشند.برای نصب این بازی ها کافیست فایل این بازی ها را به داخل روت هارد اکسترنال یا همان کف که داخل هیچ فولدری نباشد بریزید و سپس هارد را به کنسول نصب کنید.از منوی Package Manager گزینه ی Install Package Manager را انتخاب کنید و سپس Standard Package Location را بزنید تا بازی درون کنسول شما نصب شود.توجه داشته باشید که اگر بازی دارای کرک یا پچ میباشد پس از نصب بازی کرک یا پچ آن را نیز به همین طریق نصب کنید و اگر از شما اجازه ی بازنویسی یا Overwrite خواست گزینه ی Yes را انتخاب کنید تا بازی شما کرک/پچ شود.

پس از انجام کارهای بالا شما میتوانید بازی مورد نظر را از قسمت Game در XMB اجرا کنید.

اما میرسیم به بازی هایی که حجمشان از ۴ گیگابایت کمترند و یعنی کپی از نسخه ی اورجینال بازی میباشند که مراحل متفاوتی نسبت به بازی های PSN دارند اما بسیار آسان هستند.

در هارد اکسترنال خود یک فولدر با نام GAMES (حتما همین نام باشد و حتما باید با حروف بزرگ نوشته شود) بسازید و فولدر بازی مورد نظر خود را در فولدر GAMES کپی کنید.حال وارد در کنسول خود وارد برنامه ی مولتی من که از قبل نصب کرده بودید شوید و بازی را اجرا کنید.توجه داشته باشید که اگر بازی دارای پچ یا کرکی بود میتوانید از روش بالایی که مربوط به بازی های کمتر از ۴ گیگ بود استفاده کنید.اگر بازی در اجرا مشکلی داشت در برنامه ی مولتی من بر روی بازی مورد نظر مثلث بزنید و گزینه های BD Mirror و External را فعال کنید.اگر باز هم مشکلی بود مطمئن باشید ایراد از بازی است.

این هم از نصب بازی حال شما با آموزش بالا راحت میتونید بازی هایی که میخرید یا دانلود میکنید رو بر روی کنسولتون نصب کنید.حالا میریم سراغ اتصال PS3 به PC .

games

اتصال PS3 به PC

شاید برای شما هم پیش اومده که (البته برای من که خداروشکر پیش نیومده ولی برای دوستام تا دلت بخواد :D ) از صبح تا شب مشق بنویسی و خسته بشی و بخوای شب بیای پای کنسول اما فقط یک تلویزیون تو خونه داشته باشی.اما متاسفانه شب که بخوای با کنسولت بازی کنی پدر بخواد اخبار ببینه و مادر هم بخواد سریال افسانه جومونگ ببینه یا خودت هم میخوای قبل از شروع فیلم هری پاتر بشینی پای کنسول . خوب اشکالی نداره چرا کنسول رو به کامپیوتر وصل نمیکنی؟ آره عزیزم چرا نمیشه الان من دو راه پیش روت میزارم که به راحتی میتونی  ویدئوی بازیت رو به PC منتقل کنی.

روش اول:

روش اول روی هر مانیتوری جواب نمیده اما اگه مانیتور خوبی دارید و بتونید از این روش استفاده کنید میتونید از کنسول ۷۲۰P الا ۱۰۸۰P خروجی بگیرید.این راه اتصال کنسول به مانیتور از طریق کابر HDMI هستش.یکم این کابل گرونه اما اگه براتون مشکلی نیست واقعا می ارزه که بازی ها رو با کیفیت مناسب اجرا کنید.با اتصال یک سر کابل به کنسول و سر دیگر کابل به مانیتور میتوانید به راحتی خروجی تصویر را بر روی مانیتور داشته باشید.

روش دوم:

روش دوم کیفیت روش اول رو نداره اما  خرج زیادی نداره،راحت تره و احتیاج نداره مانیتورتون حتما کابر HDMI ساپورت کنه.روش دوم به این صورته که شما باید یک VGA Box تهیه کنید.با تهیه ی این VGA Box ،که حکم یک مبدل را دارد بین کنسول و مانیتور ارتباطی برقرار میکنید و در نهایت از تصویر بازی خروجی گرفته و بر روی مانیتور نمایش میدهد به همین راحتی .

خوب با دو روش بهتون گفتیم که چطوری از کنسولتون بر روی مانیتور کامیپوترتون خروجی بگیرید.حال میریم به سراغ نحوه ی اتصال به PSN.

Video_To_VGA_box_Conversion

نحوه ی اتصال PS3 به شبکه ی PSN

برای این که بتوانید با کنسول خود به صورت آنلاین با دوستانتان بازی کنید و یا بازی های PSN را دانلود کنید باید بتوانید به PlayStation Network متصل شوید که به صورت تصویری به شما خواهیم آموخت.

ابتدا در کنسول باید  Sign Up for PlayStation®Network را انتخاب کنید تا فرم ثبت نام برای شما باز شود.

PSN-1

حال بر روی Create A New User Name کلیک کنید.

PSN-2

حال Continue را زده .

PSN-3

در صفحه ی زیر کشور و تاریخ تولد خود را انتخاب کنید.توجه داشته باشید که در کشور حتما باید United States را انتخاب کنید.

PSN-4

حال گزینه ی Accept را انتخاب کنید و بعد از این که صفحه عوض شد مجددا Accept را انتخاب کنید.

PSN-5

در صفحه ی زیر ایمیل واقعی و گذرواژه ی دلبخواهتان را انتخاب کنید.

PSN-6

سپس در صفحه ی زیر نام پروفایل PSN خود را انتخاب کنید.

PSN-7

در صفحه ی زیرنام و نام خانوادگی خود را بنویسید.

PSN-8

بعد از انجام این کار ها صفحه ای باز خواهد شد که از شما مشخصات پستی میخواهد و شما باید دقیقا این اطلاعات را وارد کنید:

street addrees1 : 1899-1905 60 place E
CITY: bradenton
state/province : Florida
Postal code : 34203
country/region : united state

PSN-9

اگر میخواهید از psn ایمیل های جدید دریافت کنید دو گزینه ی زیر را تیک بزنید.

PSN-10

حال تمامی مراحل را سپری کردید در آخر نگاه کنید که اشتباهی صورت نگرفته باشد و اگر مشکلی نبود میتوانید OK کنید تا ثبت نام شما به پایان برسد و شما در شبکه ی PSN عضو شوید.

نکات بسیار بسیار مهم: وقتی که وارد PS Store میشوید از شما میخواهد که آپدیتی را دانلود کنید که هیچ وقت نباید این کار را انجام دهید و همیشه باید NO را انتخاب کنید.و هنگامی که میخواهید از مولتی من بازی را اجرا کنید توجه داشته باشید که از PSN خارج شده باشید تا مشکلی برای برنامه و هک کنسول شما پیش نیاید.

شما میتوانید در PSN با دوستانتان آنلاین بازی کنید و آخرین آپدیت های بازی های PS3 را دانلود کنید.البته در آپدیت آخر فریمور خود یعنی با نصب فریمور ۴٫۴۶ تنها میتوانید The Last Of Us را به صورت مولتی پلیر بازی کنید و برای اجرای باقی بازی های مولتی پلیر باید دیسک اورجینال را تهیه کنید.

تبریک میگم.! حالا شما میتونید از خدمات شبکه ی Playstation Network استفاده کنید و از اون بهره ببرید.کار بد نکنید که بن نشید :D

با تشکر از سایت: Top2Download

نحوه ی نصب تم بر روی کنسول

شاید شما هم به این مشکل برخورده باشید که از تم کنسول خود خسته شدید اما بلد نیستید چجوری تم کنسولتون رو عوض کنید.حال به شما کاملا یاد میدم چطوری این کار رو انجام بدهید.در ابتدا این که شما میتوانید تم های پی اس ۳ را در همیار گیم سایدرز نیز دانلود کنید و به زودی تم های جدید افزوده خواهد شد.حال به شما نحوه ی نصب تم ها را آموزش خواهیم داد.

ابتدا در فلش خود ( که فرمت FAT32 است) فولدری به نام PS3 ایجاد کنیدو در این فولدر ،فولدری دیگر با نام THEME ایجاد کنید.توجه داشته باشید که تمامی کلمات باید با حروف بزرگ نگارش شوند.

سپس فلش را به کنسول خود نصب کنید و از منوی Setting وارد بخش Theme Setting بشید.سپس Install Theme را انتخاب کنید تا کنسول،فلش شما را جستجو کند و سپس نام تم مورد نظر را که در نتیجه بدست آمده را انتخاب کنید تا تم نصب شود حال برای انتخاب تم به منوی Theme Setting بازگشته و تم موردنظر را انتخاب کنید.به همین راحتی تم مورد نظر شما نصب و فعال شد.

تم های زیبا به زودی به سایت افزوده خواهد شد.

نکاتی درباره ی PS3

حال میخواهیم به نکات نهایی که بسیار هم مهم هستند بپردازیم:

  • دقت داشته باشید که PS3 را ریباگ خریداری کنید تا مجبور نشوید آن را دانگل کنید.زیرا اگر دانگل کنید دستگاه شما باز شده و قطعه ای به IC آن افزوده میشود که در هنگام فروش به خاطر تعمیری بودن دستگاه از قیمت آن کاسته میشود.
  • اگر کنسول خود را کپی خور کنید دیگر بازی اورجینال در دستگاه نصب نکنید.زیرا پس از این کار دستگاه درخواست دانلود یک آپدیت را میخواهد که مجبورید آن را دانلود کنید که پس از دانلود هک دستگاه شما غیرفعال میشود و کنسول شما در یک کلمه اورجینال خور میشود و مانند روش بالا دیگر قابل هک نیست و باید دانگل شود.
  • اگر از سه فیش مخصوص صدا وتصویر استفاده کنید و به تلویزیون وصل کنید خروجی دستگاه تنها ۴۸۰P میباشد اما اگر از کابل HDMI استفاده کنید خروجی آن ۷۲۰p یا ۱۰۸۰p (بستگی به بازی دارد) خواهد بود.
  • کنترلر Dualshock 3 به PC قابل اتصال است و میتوانید با اتصال این کنترلر به PC راحت تر بازی کنید.
  • یک نکته ی بسیار مهم اگر از کابل HDMI استفاده کرده اید و میخواهید خروجی آن را تغییر داده و از سه فیش مخصوص استفاده کنید ابتدا سه فیش را متصل کنید و سپس به مدت ۲۰ ثانیه دکمه ی Power را نگه داشته و پس از خارج شدن ۳ صدای بوق دستگاه حال با سه فیش صدا و تصویر ست شده و شما میتوانید از آن استفاده کنید.
  • یک توضیح درباره ی تروفی: تروفی به معنی “افتخارات” است که در طول بازی بدست می آید و معمولا گیمرهای معمولی نمیتوانند آن را بدست بیاورند و گیمرهای هاردکور خوراکشان کار با این تروفی هاست.تروفی در بازی معمولا با انجام دادن کارهای سخت یا خارق العاده بدست می آید.تروفی ها سه دسته میباشند.دسته ی اول طلایی ها هستند که بسیار سخت بدست می آیند و دسته ی بعدی برنزی ها هستند که بدست آوردن آن ها آسان تر است.دسته ی سوم پلاتینی ها هستند که تنها وقتی میتوانید این تروفی را بدست بیاورید که تمام تروفی های یک بازی را بدست آورید.میتوانید در پروفایل PSN هر شخص ،از تروفی هایی که گرفته بفهمید این شخص چقدر گیمر حرفه ای است.
  • دوباره میگم فرمت هارد و فلش هایی که به ps3 وصل میکنید حتما باید FAT32 باشه.
  • تنها با بازی های اورجینال میتوانید به صورت چند نفره بازی کنید اما در فریمور ۴٫۴۶ میتوانید The Last Of Us را به صورت چند نفره بازی کنید.

PS3

سخن آخر

فکر نکنم که دیگه چیزی مونده باشه که بگم.سعی کردم همه ی دردسر ها و راه حل ها رو توضیح بدم و امیدوارم که موفق عمل کرده باشم.کپی برداری از این مطلب بدون ذکر لینک و منبع خیلی عملی نوب گرایانه است و امیدوارم که از نوبیت خود بکاهید و منبع این مطلب را ذکر کنید که نویسنده ی این مطلب ،تا ۶ صبح برای این مطلب بیدار مانده است




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط javad در تاریخ 1393/05/26 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

سلام.خوب بود.ولی از مطلب دیگری استفاده نکن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 59
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 2,905
  • بازدید سال : 77,034
  • بازدید کلی : 453,510
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com