loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 6289 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (11)

 

هم اکنون با پست حل مشکلات و ارورهای بازی Ryse: Son of Rome در خدمت همگی شما دوستان عزیز میباشیم. بازی رایز: فرزند رم مدتی پیش برای PC عرضه شد و مسلما دارای مشکلات و باگ های مخصوص به خود بود و سازنده سعی کرد که با انتشار Update هایی این ارورها را حل کند ، ولی باز جواب گویی تمام ارورها نبود. بالا خره پس از مدتی تاخیر سایت بزرگ گیم تو دی ال توانست کل ارور های این بازی را پیگیری کند و را حل 100% آنها را برای شما بگذارد و کاری کند که بازی خود را با لذت هرچه تمام تر و بدون Lag و ارورهای بسیاری دیگر ببرید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی :

 

  • سیستم عامل : (Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8 (64bit
  • پردازنده : (Dual core with HyperThreading technology or quad core CPU (4+ logical processors
  • گرافیک : DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
  • رم مورد نیاز : 4GB Ram
  • آداپتور گرافیکی : Direcx v11
  • هاردیسک مورد نیاز  : 26GB available space

همان طور که در بالای سیستم مورد نیاز بازی را میبینید ، سیستم بسیار قوی نمیخواهد ما هم برای شما دوستان عزیز تمام مشخصات را شفاف سازی میکنیم ، تا بسیار راحت تر حداقل سیستم مورد نیاز را بفهمید.

 

 

 

ویندوز : همان طور که قابل مشاهد است ، بازی Ryse: Son of Rome از Windows XP و ویندوز های 32 بیتی پشتیبانی نمیکند و فقط بر روی Windows Vista , 7 و 8 64 بیتی قابل اجرا میباشد. پس اگر ویندوز 32 بیتی یا XP دارید ، سراغ این بازی نروید.

 

 

 

پردازنده ( CPU ) : معمولا ما در سیستم مورد نیاز بازیها پردازندهای آشنایی را میبینیم ، که بسیار راحت قابل درک میباشند. اما در حداقل CPU بازی Ryse در کم تر جایی از آن صحبت میشود و ما هم نوع پردازنده را برای شما شرح میدهیم.

 

این نوع پردازنده در اصل به خاطر تکنولوژی HyperThreading معروف میباشد و با دیگر پردازندها مقداری فرق دارد. این تکنولوژی در اصل اینجوری میباشد ، که هر هسته ی CPU را به طور مجازی به دو هسته میکند و بهترین مثال این است که CPU های سری Core i3 از Dual Core قوی تر میباشند.

 

 

 

گرافیک : شاید با خود بگویید که این بازی با چنان گرافیکی واقعا یک گرافیک بسیار قدرتمند و قوی میخواهد ، اما آن طور هم نیست. زیرا شرکت سازنده ی این بازی یعنی Crytek تا ان جایی میتوانست این بازی را بهینه سازی کرده و کاری کرد که این بازی با کارت های گرافیکی 1 GB هم اجرا شود. پس اگر کارت گرافیک شما 1GB میباشد ، میتوانید این بازی را تجربه کنید و ربطی به DDR 3 و یا DDR 5 بود آن ها ندارد.

 

 

 

رم : خوشبختانه رایز مانند دیگر بازیها RAM بسیار بالا نمیخواهد ، با رم 4 نیز قابل اجرا میباشد. ولی باز هم کسانی هستند ، که RAM دارند اما یک روش هست که میتوان رم را به صورت مجازی افزایش داد ، احتمال اجرای بازی را زیاد میکند ولی 100% نمیباشد.

 

 

 

دایرکس : مدتی شده است که کم و بیش تمام بازی ها دیگر فقط DirectX 11 را ساپورت میکنند و این برای کسانی که کارت گرافیکشان دایرکس 11 را ساپورت نمیکند ، بسیار ناراحت کننده است. اما سایت گیم تو دی ال راهی پیدا کرده است که میتوان تمام بازی هایی که بر روی DirectX 11 فقط اجر میشوند ، بر روی DirectX 10 نیز هم اجرا شود. البته بعضی از دوستان بدشانس بوده این روش هم برای آنان عمل نمیکنند و تنها راه تعویض کارت گرافیک میباشد.

 

آموزش نصب بازی :

 

حال اگر دیدید که بازی شما از لحاظ سخت افزاری بازی را ساپورت میکند و میتوانید آن را به راحتی اجرا کنید ، باید آن را به درستی نصب کنید. مطمئنن در هر بازی موقع نصب اگر آنتی ویروس شما روشن باشد ، فایل هایی را به عنوان ویروس میبیند ، که تنها راه آن غیر فعال کردن و اعتماد سازی آنتی ویروس نسبت به فایل ها میباشد. پس هنگام استخراج بازی و یا نصب آن آموزش زیر را بخوانید

 

 

توجه : اگر علاقه ای به اعتماد سازی ندارید و میخواهید ، با آنتی ویروس خاموش بازی را نصب کنید. به هیچ وجه مرورگر خود را با آنتی ویروس خاموش باز نکنید و داخل اینترنت نروید ، زیرا بدترین ویروس های ممکن به کامپیوتر شما انتقال پیدا میکند.

 

آموزش کرک کردن بازی :

 

بعد از نصب کردن بازی به روش بالا که درست ترین روش نصب بازی میباشد ، باید آن را کرک کنید. ابتدا کرک CODEX را اگر ندارید ، یا به صورت جداگانه میخواهید دانلود کنید و سپس شما فایل دانلود را اکسترک کنید. حال محتوای پوشه ی CODEX را در محل نصب بازی بریزید و سپس از داخل محل نصب بازی نه از روی Dekstop اجرا کنید. توجه داشته باشید ، که آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید موقع ریختن کرک بازی زیرا آنتی ویروس فایل ها را ویروس تشخیص میدهد. در ضمن سعی کنید ، که از وصل شدن اینترنت توسط Firewall جلوگیری کنید زیرا باعث خرابی کرک میشود.

 

دانلود کرک CODEX

 

 

سپس باید تمام نرم افزار های زیر را نصب کنید ، تا بتوانید بازی به بهترین شکل و ممکن اجرا کنید و از ارورهای که مربوطبه نصب نبودن این نرم افزارها میباشند ، جلوگیری نمایید.

 

توجه : متصل بودن به اینترنت برای نصب برنامه های زیر لازم است، تا آخرین نسخه آن ها دانلود و نصب گردد.

 

بعد از نصب این برنامه ها مهم ترین چیز حتی مهم تر از خود بازی درایور کارت گرافیک میباشد ، زیرا باعث میشود که به علاوه ی دادن کیفیت بسیار بالا و فریم بیشتر ، از ارور های احتمالی مشکلاتی مثل رنگی شدن صفحه ی بازی و یا افت فریم آن جلوگیری میکند. اگر مدل کارت گرافیک خود را نمیدانید ،

 

ابتدا به Control Panel بروید و Device Manager را باز کنید و از گزینه Display Adapters می توانید نسخه و نوع کارت گرافیکتان را مشاهده نمایید و این برای آپدیت درایور آن لازم است.بعد از فهمیدن نوع کارت گرافیک به سایت مرجع آن می رویم و با پر کردن اطلاعات لازم درایور جدید منتشر شده را دانلود و نصب می کنیم. برای مثال نوع کارت گرافیک را با روش بالا از عکس زیر می فهمیم.

 

 

در عکس بالا نوع درایور لازم برای کارت گرافیک ATI Mobility Redeon HD 4200 است. خوب دوستان پس فهمیدن نوع کارت گرافیک به سایت مرجع و بخش دانلود درایورهای کارت های گرافیک می رویم و درایور جدید را دانلود می نماییم.

 

لینک دانلود درایور از سایت nVIDIA

 

لینک دانلود درایور از سایت AMD

 

لینک دانلود درایور از سایت Intel

 

توجه کارت های گرافیکی جیفورس را از سایت nVIDIA و کارت های گرافیکی ATI را از سایت AMD دانلود نمایید.

 

اما برویم سر مشکلات و ارورهای بازی :

 

ارور ” Installed Video Device Does Not Support DirectX 11 Features Error ” در بازی Ryse: Son of Rome

 

این ارور بدین معنا میباشد ، که کارت گرافیک شما دایرکس 11 رو ساپورت نمیکند و بازی فقط بر روی DirectX 11 بالا میاد ، ولی میتوان با تسفاده از ترفندی کاری کرد که بازی بر روی دایرک 10 نیز اجرا شود ، که 100% تضمینی نیست ولی ممکن است عمل کند. اگر این روش عمل نکرد تنها راه موجود توعوض کارت گرافیک میباشد.

 

آموزش اجرای بازی Ryse: Son of Rome با Directx 10

 

توجه نمایید ، مرحله اول برای همه لازم نیست پس اول شماره 1 را انجام ندید، یعنی SDK را دانلود و نصب نکنید بلکه از شماره 2 برید، در آخر اگر دید بازی شما بازهم همان ارور را میده مرحله اول یعنی نصب SDK ها را هم برایش انجام دهید.

 

1- اول از همه شما باید (Windows Software Development Kit (SDK را از زیر دانلود کرده و سپس به کمک اینترنت آن را نصب نمایید ، نصب آن به اینترنت نیاز دارد. این فایل SDK های حدود 1.4 گیگ را نصب می کند.

 

دانلود مستقیم (Windows Software Development Kit (SDK

 

این فایل فشرده است فایل sdkSetup.exe داخل آنرا نصب کنید و نصب آن خیلی طول میکشد بستگی به سرعت نت شما دارد.

 

مرحله دوم :

 

2- ابتدا فایل اجرایی dxcpl.exe را دانلود و نصب کنید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

 

دانلود dxcpl.exe

 

توجه : این روش تنها بروی ویندوزهای 64 بیتی قابل اجراست و ممکن است در بعضی از جاهای بازی با کندی روبرو شوید، که مشکل حل نشدنی است، ولی در کل برای کسانی که دایرکت ایکس 10 دارند عالی است.

 

1- به منوی Start بروید و در قسمت جستجوی برنامه عبارت “dxcpl.exe ” را تایپ نمایید.

 

2- با پیدا کردن Directx Properties روی آن دابل کلیک کنید، تا پنجره مربوطه باز شود.

 

3- حال فایل پشتیبان کننده ی بازی را از داخل درایور C پیدا کرده انتخاب کنید.

 

4-دوباره از گزینه Edit List بروید و فایل اجرایی Ryse: Son of Rome را ADD کنید و حالا ok را بزنید .

 

5 در پنجره اصلی در پایین گزینه Feature Level Limit را به 11_1 تغییر دهید و توجه نمایید که تیک گزینه Force WARP که کنار آن قرار دارد زده شده باشد.

 

6- حالا گزینه Apply را زده و بازی Ryse: Son of Rome را با دایرکت ایکس 10 می توانید اجرا نمایید.

 

حل مشکل هنگ کردن و فریز شدن بازی در مرحله pax romana بازی  Ryse: Son of Rome :

 

راه حل را دوست عزیز ما سجاد ارائه داده است که به زبان خودش برای شما قرار داده ایم.

 

“سلام. اقا من راه حل فریز کردن وسط مرحله pax romana رو کشف کردم. کافیه برید توی دایرکتوری بازی از اونجا برید به فولدر GameRyse و تمام فایلهای Videos-part0.pak تا Videos-part3.pak را جای دیگه کات کنید. حالا بازی رو اجرا کنید . میبینید که بازی بدون دمو لود میشه. حالا وقتی اونجایی رو که هنگ میکرد رو رد کرد و به اولین checkpoint رسیدید توی بازی میتونید بازی رو مینیمایز کرده و دوباره فایلهایی رو که کات کرده بودید به جای اول برگردونید. اینطوری دیگه مشکل پیش نمیاد. با این روش نیاز به دانلود کردن آپدیت کارت گرافیک ندارید.”

 

حل مشکل سیو نشدن بازی Ryse: Son of Rome :

 

این مشکل در بازی وجود دارد و که شما وقتی بازی میکنید و دوباره وارد بازی میشوید ، میبیندی بازی سیو نشده دوباره باید از اولی بروید. اما جای نگرانی نیست زیرا با Update زیر این مشکل حل میشود.

 

دانلود Update 1 Hotfix بازی Ryse: Son of Rome

 

حل مشکل گیر کردن و کرش شدن هنگام ورود به بازی Ryse: Son of Rome :

 

این مشکل در کارت گرافیک های AMD رخ میدهد و در دیگر کارت ها دیده نشده. تنها راه برای حل این مشکل این میباشد ، که درایور خود را فقط نسخه ی 14.4 را بکنید و با دیگر درایور ها به مشکل بر میخورید. یا میتوانید تمام تنظمیات گرافیگی را خاموش و روی کم ترین حالت ممکن بگذارید.

 

حل مشکل نرفتن داخل بازی بعد از کلیک کردن بر روی آیکون :

 

این مشکل تقریبا همه ی بازیها دارند و بسیار راحت هم حل میشود. البتهدر این بازی فرق میکند ، دیگر بازی ها با کرک مخصوص حل میشوند ولی در بازی Ryse شما باید فایل های Steam را داخل محل نصب بازی بریزید.

 

دانلود فایل های Steam

 

حل مشکل فریز شدن ، تیک زدن و گیر کردن بازی Ryse: Son of Rome :

 

این مشکل بیشتر در سری کارت های NVIDIA رخ میدهد و راه آن برای کارت های انویدیا میباشد. ابتدا به کنترل پنل انویدیا ( Cotrol Panel NVIDIA ) رفته بر روی آن کلیک کرده ( میتوانید با کلیک راست بر روی Dekstop آن را بیابید. ) سپس هنگامی که صفحه ی جدیدی بازی میشود ، در سربرگ 3D Setting رفته و بر روی 3D Manage Setting رفته. حا در صفحه ی مقابل فایل اجرایی بازی Ryse: Son of Rome را ADD کنید ، از روی تنظیمات NVIDIA گزینه ی Vertical Sync را ON کنید.

 

حل مشکل کرش شدن بازی در سیستم های SLI و CrossFire :

 

این مشل نیز مانند دیگر مشکل های ربط به درایور کارت گرافیک دارد. راه حل آن اینجور میباشد ، که اگر با هر درایوری بازی میکنید و این مشکل را دارید ، باید یک نسخه ی قدیمی تر از آن درایور را نصب کنید و مشکل شما به راحتی حل میشود. برای مثال درایور کارت گرافیک NVIDIA شما 344.16 میباشد و شما باید آن را به 344.11 تغییر دهید. در کارت های AMD هم اگر 14.6 میباشد ، باید آنرا به 14.4 تغییر دهید.

 

حل مشکل Ryse – hans stopped Working :

 

برای حل این مشکل شما باید محتوای پوشه ی commonRedist را دانلود نمایید و آنها را به نصب کنید. اگر به فایل ها دسترسی ندارید فایل های مورد نیاز رو از قسمت بالا دانلود کنید .

 

اگر باز هم این مشل را نتوانستید حل کنید ، در این ارور گزینه ی View Problem Details وجود دارد که آن را بزنید و تمام متن را برامون بفرستید. مانند شکل زیر :

 

 

 

 

حل مشکل افت فریم بسیار شدید بازی در هنگام نشان دادن دمو و یا صحنه های سینماتیک در بازی Ryse: Son of Rome :

 

راه حل این مشکل دانلود Update 1 Hotfix این بازی میباشد که از لینک زیر به علاوه ی دانلود از لینک مستقیم ، میتوانید طریقه ی نصب آن را هم ببینید.

 

دانلود Update 1

 

طریقه ی Skip کردن ویدیویهای بین بازی Ryse: Son of Rome برای کسانی که علاقه ای به دیدن دموها ندارند :

 

ابتدا به مسیر زیر رفته و داخل پوشه ی GameRyse فایل Videos-Partx.pak را پاک کرده و دیگر دمو نبینید.

 

SteamsteamappscommonRyse Son of RomeGameRyse/Videos-partx.pak

 

حل مشکل تغییر نکردن رزولیشین در بازی Ryse: Son of Rome :

 

این مشکل برای بسیاری از گیمرها به وجود آمده با هیچ Update مخصوص این بازی رفع نشد راهی برای آن پیدا نشد ولی تیم گیم تو دیال تونست راهی صد در صد عملی برای آن پیدا کند. ابتدا یک فایل با فرمت txt بسازید و اسم آن را System.cfg بگذارید و سپس اسم های زیر را داخل آن بنویسید و داخل پوشه ی بازی آن را بریزید.

 

توجه : هر کدام از نوشتهای زیر را امتحان کنید و اگر اولی کار نکرد آن را پاک کنید و دومی را به جای آن جایگزین کنید.

 

متن هایی که باید داخل System.cfg بنویسید.

 

sys_spec_TextureResolution = 1

 

یا

 

sys_spec_TextureResolution = 2

 

یا

 

sys_spec_TextureResolution = 3

 

یا

 

sys_spec_TextureResolution = 4

 

یا

 

sys_spec_TextureResolution = 1, 2, 3, 4.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1395/12/13 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

سلام من کرک بازی دانلود کردم و محتویات کرک بازی را محل نصب بازی ریختم و می رم داخل بازی بعد می رم مرحله اول بعد از فیلم بازی که تمام شد حالا که می خواهم بازی کنم همه چیز سیاه است لطفا کمکم کنید.

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1395/08/13 و 23:00 دقیقه ارسال شده است

میشه لطفا جواب سوالمو بدید.هنگام اجرای بازی با ارور has stopped working مواجه شدم و تمام کارهایی را که گفتید انجام دادم ولی بازهم مشکلم رفع نشد و گفته بودید که پیقامو بفرستم لطفا بگید مشکلش چیه
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Ryse.exe
Application Version: 1.0.0.153
Application Timestamp: 54452774
Fault Module Name: nvwgf2umx.dll
Fault Module Version: 10.18.13.6191
Fault Module Timestamp: 56b96e8f
Exception Code: c000001d
Exception Offset: 0000000000aa1635
OS Version: 6.1.7600.2.0.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional Information 1: f795
Additional Information 2: f795aef20678c768ce495b2b58ae1fc1
Additional Information 3: 4519
Additional Information 4: 451941d19e486c83e2c83821f1189446

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\\Windows\\system32\\en-US\\erofflps.txt

این نظر توسط امیر حسین در تاریخ 1395/05/04 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من تو مرحله ای که یه مرد چاقه باید بکشی بعد از یه در اهنی باید بری گیر کردم.وقتی از درب اهنی رد میشم صفحه سیاه میشه ولی صدا داره ترو خدا جواب بدید.

این نظر توسط Arash در تاریخ 1395/02/06 و 13:15 دقیقه ارسال شده است


میشه جوابم رو بدید هرکی راه حل این ارور رو میدونه به این شماره پیام بده 09140727781

این نظر توسط arash در تاریخ 1395/02/04 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

Problem signature: سلام من این ارور تو بازی واتچ داگز دارم میشه کمک کنید
Problem Event Name: BEX64
Application Name: watch_dogs (2).exe
Application Version: 0.1.0.1
Application Timestamp: 537507a1
Fault Module Name: StackHash_2be2
Fault Module Version: 0.0.0.0
Fault Module Timestamp: 00000000
Exception Offset: 0000000000000000
Exception Code: c0000005
Exception Data: 0000000000000008
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1065
Additional Information 1: 2be2
Additional Information 2: 2be25f5f2138f89f49e4e84bdcc55fb8
Additional Information 3: d43d
Additional Information 4: d43d45bd2d711204bc1686cfa82ee4fe

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\\Windows\\system32\\en-US\\erofflps.txt

این نظر توسط amin در تاریخ 1394/06/26 و 0:17 دقیقه ارسال شده است


سلام من این بازی رو کامل نصب کردم وقتی میخوام برم تو بازی میگهou need a directx11 capable to play; Ryse son of rome دایرکست یازده هم نصب کردم کامل دایریکست نصب شد بدون هیچ اروری ولی بازم همون ارور رو میده اینم سیستمم:
گرافیک:gt9500
رم۴
سی پی یو ی 2.6

این نظر توسط طاهر در تاریخ 1394/05/31 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت خوبتون
من تو مرحلهدوم که میرم اولاش خوبه ولی یک ذره جلو تر میرم وقتی اون آدم چاقه رو می کشم وارد یک در آهنی می شیم یک دفعه صفحه سیاه میشه صدا هست ولی تصویر نیست تصویر سیاه یک بار شانسکی رفتم دیگه نشد میشه خواهشن کمکم کنید

این نظر توسط Mahdi NR در تاریخ 1394/04/14 و 1:24 دقیقه ارسال شده است

سلام.
منظور از فایل پشتیبان کننده بازی چیه ؟؟!! لطفا جواب بدین.. ممنون

این نظر توسط reza در تاریخ 1394/03/09 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

سلام/لطفا پاسخ بدید
من بازیم اجرا میشه میرم و بازی ولی بازی سیاه هست منو بازی میاد تا میرم تو بازی همه چیز مثل سایه هست لطفا زود جواب بدید ممنون

این نظر توسط porya nasiri در تاریخ 1394/01/17 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

من این بازی رو دارم مشکل Ryse – hans stopped Working رو داره متن کاملش اینه
Problem signature:
Problem Event Name: APPCRASH
Application Name: Ryse.exe
Application Version: 1.0.0.150
Application Timestamp: 5437ed3c
Fault Module Name: Ryse.exe
Fault Module Version: 1.0.0.150
Fault Module Timestamp: 5437ed3c
Exception Code: c0000005
Exception Offset: 0000000000ef61b8
OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Locale ID: 1033
Additional Information 1: 8f29
Additional Information 2: 8f29e63e8b7123e6a6635adf758701e4
Additional Information 3: 3a1b
Additional Information 4: 3a1b9ba438016ae326b2b0b823d99e5a

Read our privacy statement online:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
C:\\Windows\\system32\\en-US\\erofflps.txt
لطفا راه حلش رو بگین


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,912
  • بازدید ماه : 1,912
  • بازدید سال : 76,041
  • بازدید کلی : 452,517
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com