loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 298 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

کپکام قصد دارد سه بازی بزرگ خود که هنوز معرفی نشده‌اند را در آوریل سال ۲۰۱۷ (فروردین الی اردیبهشت) منتشر کند. یکی از آن‌ها نسخه جدید Monster Hunter است و دو عنوان دیگر هم کاملا مرموز هستند. با این حال، ما در حال حاضر می‌دانیم که چه میزانی از فروش این عناوین انتظار می‌رود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، از بازی مرموز شماره یک انتظار می‌رود ۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که سازندگان از بازی مرموز شماره ۲ و Monster Hunter انتظار فروش ۲ میلیون نسخه‌ای دارند.


به ادامه مطالب مراجعه کنید

شایان بازدید : 156 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

یکی از کاربران XDA با استخراج آیکون های باتری اکسپریا Z2 مودی را ساخته است که با نصب آن آیکون های دستگاه شما همانند اکسپریا Z2 خواهد شد. البته این مود تنها با اکسپریا SP سازگار هست و بر روی دیگر دستگاه های اندرویدی قابل نصب نیست. به همین منظور تیم سایت تخصصی اکسپریا با استفاده از آیکون های استخراج شده از اکسپریا Z2 این مود را برای تمامی محصولات اکسپریا عمومی کرده که هم اکنون میتوانید آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

 

شایان بازدید : 115 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (1)

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام شهر بی تو با بالاترین کیفیت

ترانه آهنگ : محسن یاحقی ، تنظیم : محسن یاحقی و بهنیا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

شایان بازدید : 160 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هفته ی پیش رسانه های غربی شانسی برای تجربه نسخه ی آزمایشی The Witcher 3 را بدست آورند قبل از این که این بازی به طور رسمی منتشر شود . اما امروز اطلاعاتی از…کیفت اجرایی این عنوان منتشر شده که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید .

 

شایان بازدید : 165 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

استدیوی Remedy در حال حاضر بر روی عنوان اکشن  Quantum Break  تمرکز کرده است ، این بازی که  انحصاری  XBOX ONE می باشد یکی از مهم ترین عناوین امسال …برای این کنسول است .

 

شایان بازدید : 169 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این خبر فعلا فقط در حد یک شایعه است ،اما شنیدن نام بازی Resident Evil 2  کافی است که شور و شوقی در دل گیمرها ایجاد شود …

برای خواندن بقیه خبر به ادامه مطالب بروید

 

sina بازدید : 183 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

|| دانلود مراسم گلدن گلوب 2015 ||

|| کیفیت 480p HDTV به پست اضافه شد ||

 

جایزه گلدن گلوب (به انگلیسی: Golden Globe Award)‏ نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد. این جایزه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ به فیلم‌های تولیدی و محصولات تلویزیونی تعلق گرفت. مهم‌ترین جایزه آکادمی با نام «بهترین فیلم» یکی از مهم‌ترین رقابت‌های فیلم‌سازان محسوب می‌شود. همچنین جایزه «یک عمر فعالیت هنری» یکی از مهم‌ترین جوایز گلدن گلوب است که هرسال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود. گفتنی است که این جایزه برای فیلم و یا برنامه تلویزیونی خاصی اهدا نمی‌شود و تنها برای یک عمر فعالیتهای هنری بزرگان سینما و تلویزیون آمریکا اهدا می‌شود. ۷۲امین دوره از این مراسم در روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۵ توسط شبکه NBC به نمایش درآمد که شما هم اکنون می توانید آن را با بهترین کیفیت و به صورت کاملا رایگان از وبسایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 147 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

گر اهل بازی‌های آنلاین باشید حتما نام این بازی زیبا را شنیده اید، یا اگر تا الان موفق به تجربه این بازی زیبا نشده اید هم اکنون با مراجعه به ادامه همین مطلب مراجعه کرده و با دانلود این بازی شما هم به این نتیجه برسید که بهترین بازی در بین بازی‌های آنلاین می‌باشد. این آموزش اکثرا را بر اساس سوال و جواب های رایج شروع می کنیم که برای دوستان در بازی پیش می آید و شاید سوال شما نیز باشد.

لیست مطالب اولیه و سوالاتی که در این آموزش به آن جواب خواهیم داد عبارتند از :
+ دانلود آخرین نسخه بازی برای iOS و اندروید
+ مقدمه و نکات اولیه بازی برای تازه کارها
+ نکات مهم و کلی برای هر سطح از تالار شهر
۱- عدد بالا سمت چپ یا Trophies چیست و برای چه استفاده می شود؟
۲- در موقع حمله چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟ منابع بالا یا Trophies بالا؟
۳- در بازی چطور Gem رایگان و کاملا مجانی بدست بیاوریم؟ آیا هک این بازی ممکن هست؟

 

شایان بازدید : 201 پنجشنبه 18 دی 1393 نظرات (8)

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام یه عاشق با بالاترین کیفیت

ترانه ، آهنگ ، تنظیم : محسن یاحقی ، میکس و مسترینگ : محمد فلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

شایان بازدید : 137 دوشنبه 28 مهر 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی به نام خدا جز تو کی میدونه با بالاترین کیفیت

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یاحقی ، میک و مستر : محمد قلاحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

شایان بازدید : 128 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

هکر های دنیا بیشتر به سایت های دولتی و غیر دولتی حمله می کند و هدف خود را در انجا به ثمر می رسانند . اگر چه سایت شما سایت کوچکی باشد و ارزش هک شدن را نداشته باشد ولی باز هم بالا بردن امنیت برای جلوگیری از هک یکی از نکاتی است که بسیار مهم می باشد و افراد دارای سایت یا وبلاگ باید انها را به یاد بسپارند تا ار این کار جلوگیری شود .

در این پست شما را با چند نکته اموزشی مهم در زمینه امنیت وبسایت ها اشنا می شوید که با انجام ان ها امنیت وبسایت شما تا حدودی زیاد می شود ... .

شایان بازدید : 164 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

خبري مهم كه همين الان به دستم رسيد اين است كه ياهو تحريم خود را عليه ايران لغو كرد و اكنون ايرانيان و هموطنان مي توانند در ياهو ايميل بسازند . در مكاني كه براي ساختن ايميل جديد كد كشور عزيزمان هم اضافه شده است و مي توانيد با وارد كردن شماره ي موبايلتان و اطلاعات ديگر ايميل خود را بسازيد و ... .

شایان بازدید : 137 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

شاید شما هم دچار این مشکل شده اید که بخواهید چندین پوشه را با هم مقایسه کنید و محتویات اضافی و تکراری آن را حذف نمایید. و از تکرای بودن فایلهای و فولدرهای خود اطلاع پیدا کنید. اگر شما بخواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید شاید ماهها طول بکشد و شما نتوانید تمامی فایلها و فولدرهای خود را مقایسه نمایید. نرم افزار قدرتمند Beyond Compare Pro به شما کمک میکند که بتوانید با سرعت بسیار بالا فایلها و پوشه های شما را مقایسه نماید و تفاوتهای مورد نظر شما را اعمال نماید. همچنین این برنامه گزارشی کامل در مورد کارهای انجام شده در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید اطلاعات کامل داریوها،پوشه ها،فولدرها را با سرعت بسیار بالا و شگفت انگیز مقایسه کنید و اندازه فایلها،زمان تغییر بر روی فایلها،و همچنین مقایسه بایت به بایت اطلاعات را انجام دهید. برای استفاده کردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و حتی میتوانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایلهای FTP را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه کنید. این نرم افزار قادر است که فایلهای متنی شما و همچنین فایلهای HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور کامل خود و رنگی کردن متون به مقایسه کامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار کامل میتوانید به صورت حرفه بر روی فایلهای خود مدیریت کامل داشته باشید.

شایان بازدید : 116 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (1)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۵۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمتJPG و در ابعاد ۱۰۸۰×1920 آماده شده اند .

شایان بازدید : 218 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (3)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴.۰.۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان بازدید : 306 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

درود دوستان!
شاید خیلی از شماها با چنین مشکلی رو به رو شده باشید که وقتی کامپیوترتون رو روشن میکنید میبینید درایو ویندوزتون بیش از حد پر شده بطور کاملا عجیب !!
بعضی ها برای رفع این مشکل هزار راه و روش رو امتحان کردن ولی تاثیرگذار نبوده ! خیلی ها هم از نرم افزار های متفرقه برای رفع این مشکل استفاده کردن ولی چیزی جز دردسر و خرابی ویندوز براشون نداشته یا حتی خودشون فایل هایی رو پاک کردن که موجب خرابی ویندوزشون شده !
خیلی راه برای رفع این مشکل بود و هنوز هم هست از جمله پاک کردن History , cookies و …. و حتی گفته شده بود که System Restore ویندوز موجب پر شدن درایو شده و باید اونو غیر فعال کرد ! شاید کمی تاثیر گذار باشه ولی یک روش اساسی نیست. هم اکنون روشی برای شما اماده کردم که میتونه بیش از 1000 فایل (یعنی در حدود 500 مگ شاید هم بیش تر) پاک کنه. فایل هایی که مخرب اند یا بدرد نخور یا غیر ضروری ! و مطمئن باشید که هیچ اسیبی به ویندوز و سیستم تون نمیرسونه.

شایان بازدید : 202 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (2)

درایور جدید انویدیا با ورژن 332.21   نیز منتشر شد و شما میتوانید درایور مخصوص کارت گرافیک و لپتاپتان را در اینجا دانلود و نصب نمایید . در این ورژن جدید تمامی نرم افزارهای مربوط به انویدیا از طریق این درایور به روز شده است و همچنین تاثیر مثبتی نیز روی نرخ فریم بازیهای اخیرا منتشر شده نیز دارد .

Nvidia

شایان بازدید : 155 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سلام خدمت تمامای کاربران پی سی لینک

یک مدیر حرفه ای به سایت اضافه شد

مدیر بخش پشتیبانی پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , انآقای سهیل

که خیلی تو زمینه ی پشتیبانی فعالیت دارند

:در صورت مشکل در سایت با ایشون تماس بگیرید

soheylesh@yahoo.com

با تشکر مدیران پی سی لینک

مدیر ارشد سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , ان: شایان

پشتیبان سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , ان: سهیل

شایان بازدید : 176 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی کاربران پی سی لینک

هرگونه مشکل در رابطه با بازی ها و نرم افزارها دارید

میتوانید در بخش نظرات هر مطلب آن رابیان کنید یا در انجمن

ارسال کنید تا توسط مدیر یا یکی از کاربران فعال به شما

پاسخ داده شود

در ضمن برای رفع کردن مشکل خود میتوانید با ایدی زیر تماس بگیرید

shayan_fouladi77

سایت به نویسنده ی فعال نیاز دارد هر کس میتواند با مدیر تماس بگیرد

با تشکر مدیران سایت پی سی لینک

شایان و سهیل

شایان بازدید : 193 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (4)

clean boot واژه یا اصطلاحی آشنایی برای گیمرها و  کسانی که مانند گیمرها دارای کامپیوتری شبیه به کاروانسرا هستند است ! بله تعجب نکنید . کاروانسرا … زیرا در کامپیوتر و لپتاپ این دسته مردم بسیار بیشتر از حد نرمال در طول روز و هفته نرم افزارها و فایلهای ریز و درشت وارد و خارج میشوند و بسیار پیش می آید که نرم افزار یا بازی جدیدی رو ویندوز نصب شده باشد و اجرا نشود . این موضوع ممکن است دها و بلکه صدها دلیل مختلف داشته باشد ولی یکی از مهترین دلایل در اکثر موارد تنها یک چیز است . تداخل بین بازی / نرم افزار شما با یک نرم افزار دیگر .  در یک مثال ساده میتوان اینگونه گفت که مثلا بازی شما بعد از باز شدن نیاز دارد که به یک .dll خاص دسترسی پیدا کند و دستور بگیرد و در عوض نرم افزار دیگری کارش این است که آن .dll را مثلا به روز نگه دارد و به همین دلیل آن .dll مذکور فایل ویرایش و گاها قابل دسترسی نیست و به این صورت آن بازی یا نرم افزار اجرا نخواهد شد .

حالا شما میتوانید با اجرای فرمان Clean boot به سادگی تمام نرم افزارها و سرویسها باز در پشت زمینه را ببندید و تست کنید که آیا واقعا تداخل وجود داشته است ؟!

و حالا در آموزش Clean Boot :

ویندوز 7

  1.  روی Start click کرده و کلمه msconfig.exe را جستوجو کنید .
  2. msconfig.exe را باز کنید . در صورت درخواست پسورد , پسورد ورود به ویندوز را وارد کنید . (پسورد خودتان )
  3. در زبانه General آپشن Selective startup را انتخاب کنید و تیک Use Original Boot.ini را بزنید.


شایان بازدید : 229 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

حل مشکل از کار افتادن درگاه usb در محیط ویندوز


حل مشکل از کار افتادن ناگهانی درگاه USB در محیط ویندوز

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم.

شایان بازدید : 175 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (1)

3 روش برای دور زدن تحریم یاهو

و ساخت ایمیل یاهو

| آموزش کامل دور زدن تحریم ایران در یاهو |

| بدون نیاز به نرم افزار و یا کد نویسی |

| آموزش تصویری قدم به قدم |

| در Firefox |

| در Chrome |


شایان بازدید : 157 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۵ والپیپر زیبا و تماشایی با موضوع منظره شهرهای زیبای جهان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

Cityscapes HD Wallpapers S1 مجموعه ۴۵ والپیپر از شهرهای جهان Cityscapes HD Wallpapers

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 399
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,917
  • بازدید ماه : 1,917
  • بازدید سال : 76,046
  • بازدید کلی : 452,522
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com