loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 299 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

کپکام قصد دارد سه بازی بزرگ خود که هنوز معرفی نشده‌اند را در آوریل سال ۲۰۱۷ (فروردین الی اردیبهشت) منتشر کند. یکی از آن‌ها نسخه جدید Monster Hunter است و دو عنوان دیگر هم کاملا مرموز هستند. با این حال، ما در حال حاضر می‌دانیم که چه میزانی از فروش این عناوین انتظار می‌رود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، از بازی مرموز شماره یک انتظار می‌رود ۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که سازندگان از بازی مرموز شماره ۲ و Monster Hunter انتظار فروش ۲ میلیون نسخه‌ای دارند.


به ادامه مطالب مراجعه کنید

شایان بازدید : 179 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

 

همانطور که مطلع هستید بازی Call of Duty: Ghosts قرار است ۵ نوامبر برروی پلتفرم های Microsoft Windows,PlayStation 3,PlayStation 4,Wii U,Xbox 360,Xbox One به بازار عرضه شود البته تاریخ انتشار این بازی برای کنسول های نسل بعد اواخر نوامبر خواهد بود،تکسچر های سنگین و زیاد بازی این بازی را نیازمند ۵۰ گیگ از فضای هارد دیسک شما خواهد کرددر ادامه سیستم موردنیاز این بازی برای اجرا روی Pc نوشته شده.

 


شایان بازدید : 525 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

بعد از مدت ها انتضار و پیش بینی بالاخره بازی  The Crew  روی استیم راه اندازی شد

اما از طرف  کاربران گزارش های مختلفی مبنی بر مشکلات بازی و  مشکلات UPplay  به دست ما رسیده است  و ما هم برآن شدیم تا مشکلات این بازی را بررسی کنیم تا کاربران بتوانند مرجع کاملی برای حل مشکلات ابن بازی داشته باشند  وبتوانیم بهترین راه حل را برای حل مشکلات این بازی ارایه نماییم

برای دریافت کرک بازی لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

شایان بازدید : 999 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

 

چندی پیش مشکلات این بازی را برسی کردیم و این بازی مانند دیگر بازی ها توسط گروه 3 DMکرک شد و در اینجا  می توانید دریافت نمایید.

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

شایان بازدید : 157 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Destiny با شکستن رکورد Watch Dogs، تبدیل به بزرگ ترین IP تاریخ Uk Chart تبدیل شد. با توجه به اطلاعاتی که Chart Track منتشر کرده است، ۴۶ درصد فروش این بازی مختص نسخه PS4 و ۳۶ درصد هم مختص نسخه XboxOne بوده است. نسخه Xbox 360 بازی هم ۱۴ درصد و نسخه PS3 هم فقط ۳ درصد فروش را داشته است که رقم بسیار پایینی می باشد. همچنین بازی های Sims 4، Watch Dogs و Last Of Us Remastered هم یک جایگاه سقوط داشتند. شما می توانید لیست کامل را در زیر مشاهده کنید.

شایان بازدید : 189 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (1)


همه شما با بازی Thief آشنا هستید و تریلرهای زیادی از آن را قبل از انتشار تا کنون دیده اید. این بازی یک بازی زیبا و به سبک اکشن و مخفی کاری میباشد و به اعتقاد بعضی از گیمران این بازی و بازی Dishonord شباهت زیادی بهم دارند زیرا هردو بازی هم اکشن و هم به سبک مخفی کاری هستند.
هم اکنون نگاهی به سیستم مورد نیاز بازی میندازیم:

تاکنون فقط کرک 3dm منتشر شده است بهمراه اپدیت اول. بعد از منتشر شدن کرک های معتبر بخصوص کرک ریلودد بزودی در همین پست قرار میگیرند پس بهتر است برای اینکه خیالتان راحت شود صبر کنید تا کرک معتبری منتشر شود.

ویرایش : کرک ریلودد نیز منتشر شد که با توجه به حجم آن میتوان گفت که آپدیت اول بازی را نیز به همراه دارد .

شایان بازدید : 4815 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (12)

درود دوستان !
خیلیها درخواست داده بودن که لطفا اموزش انلاین این بازی رو بگذارید ولی متاسفانه سرمون شلوغ بود ولی خوشبختانه امروز سرمون شلوغ نیست

شایان بازدید : 1541 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (5)


خب دوستان همانطور که قول داده بودم ترینر این بازی هم برای شما آماده کردم.این ترینر توسط Lingon هست و بعد از منتشر شدن ترینرهای معتبر دیگه تو همین پست اضافه میشن.

شایان بازدید : 313 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (1)


سلام به دوستان گل !
اینبار سیوگیم بازی Metal Gear Rising Revengeance برای شما آماده کردم. بزودی ترینر این بازی هم برای شما عزیزان آماده میکنم تا از آن نهایت استفاده رو ببرید.

شایان بازدید : 530 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

\"\"


درود دوستان !
طبق معمول و مثل همیشه بعد از منتشر شدن کرک بازی , ترینر و سیوگیم اون رو داخل سایت میزاریم که هم اکنون ترینر Lingon در دسترس است.
فعلا ترینر معتبری به غیراز Lingon منتشر نشده و اگر منتشر شد سریعا در همین پست قرار میگیره !

شایان بازدید : 167 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

بالاخره پس ازمدتها انتظار و تاخیرهای پیاپی Metal Gear Rising Revengeance برای PC هم منتشر شد . این بازی بر عکس هم خانواده های خود که در سبک مخفی کاری ژاپنی ( ! ) بودند , در سبک Hack’n'slash است . به زبان ساده این بازی در سبک قطعه قطعه کردن افراد با شمشیر و جلو رفتن است ! خب از حاشیه که بگزریم میرسیم به رفع مشکلات این بازی .

Metal Gear Rising Revengeance

شایان بازدید : 45 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

در این پست اولین ترینر منتشر شده از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag رو برای شما آماده کردم که توسط گروه معروفی نمی باشد و دارای ۳ حالت در بازی است ، برای دانلود ترینر بازی می توانید به ادامه مطلب بروید . در صورت انتشار ترینر جدید پست آپدیت خواهد شد .

| ترینر معتبر گروه LinGon با ۱۴ حالت به بازی اضافه شد |
 
| ترینر معتبر گروه FLiNG با ۱۵ حالت به بازی اضافه شد |

| ترینر معتبر گروه LinGon با ۲۴ حالت به بازی اضافه شد |

 

برای دانلود ترینر بازی به ادامه دانلود بروید …

شایان بازدید : 185 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

همانطور که در عنوان این پست می بینید،تریلر جدیدی از عنوان Thief 4 به نام Thief Stories from the City Queen of Beggars منتشر شده که در ادامه مطلب این تریلر را برای دانلود قرار می دهیم.


thief_game-1920x1080

شایان بازدید : 359 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (1)

دانلود کرک بازی FIFA14- بازی FIFA 14 دیشب بعد از 2 هفته انتظار کرک شد . کرک اولیه ای که اومد مشکل داشت و بازی یا اجرا نمیشد یا باگ داشت . در این پست کرک سالم بازی Fifa 14 که به همراه آپدیت 60 مگابایتی بازی منتشر شد رو برای شما دوستان قرار دادم که میتونید از لینک مستقیم دانلود کنید .برای دانلود کرک بازی FIFA 14 + آپدیت 1.01 به ادامه مطلب مراجعه کنید

تغییرات : 14/8/92 : کرک ورژن 5 رفع تمامی مشکلات و مشکل کرش کردن


fifa14_next_gen_logo

شایان بازدید : 179 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

هر ساله برای بازی محبوب Pro Evolution Soccer پچ هایی توسط گروه PESEdit عرضه می شوند. امسال هم مانند روند هر سال این گروه، پچ نسخه ۱٫۱ بازی عرضه شده است. همواره پچ های گروه PESEdit با هدف بهبود روند بازی و افزودن جدیدترین آپدیت ها و افزونه ها به بازی ارائه می شوند. برای مشاهده ی تغییرات صورت گرفته در این نسخه و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

pes14 pc cover دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch v1.1

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,091
  • بازدید ماه : 2,091
  • بازدید سال : 76,220
  • بازدید کلی : 452,696
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com