loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 299 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

کپکام قصد دارد سه بازی بزرگ خود که هنوز معرفی نشده‌اند را در آوریل سال ۲۰۱۷ (فروردین الی اردیبهشت) منتشر کند. یکی از آن‌ها نسخه جدید Monster Hunter است و دو عنوان دیگر هم کاملا مرموز هستند. با این حال، ما در حال حاضر می‌دانیم که چه میزانی از فروش این عناوین انتظار می‌رود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، از بازی مرموز شماره یک انتظار می‌رود ۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که سازندگان از بازی مرموز شماره ۲ و Monster Hunter انتظار فروش ۲ میلیون نسخه‌ای دارند.


به ادامه مطالب مراجعه کنید

شایان بازدید : 399 جمعه 30 بهمن 1394 نظرات (0)

 

دانلود سریال The Flash با لینک مستقیم

فصل اول کامل – فصل دوم قسمت چهاردهم اضافه شد

نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد

کیفیت ۷۲۰p اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد


ژانر : اکشن , ماجرایی , غم انگیز , فانتزی , علمی تخیلی , جنایی , رازآلود
۸٫۲/۱۰ از ۱۴۷,۱۶۸ رای
زبان : انگلیسی
کیفیت : ۴۸۰p – x265 – ۷۲۰p – ۱۰۸۰p
فرمت : MKV
حجم : ۵۷۵ – ۲۷۵ – ۱۷۵ – ۱۵۰ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : Grant Gustin, Candice Patton, Danielle Panabaker, Carlos Valdes
کارگردانان : Greg Berlanti, Geoff Johns, Andrew Kreisberg
لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس فارسی

 

خلاصه داستان :
داستان سریال درباره ی کارآگاه جوانی به نام “بِری آلن” می باشد که زمانی که توسط صاعقه مورد اصابت قرار می گیرد به کما می رود. او پس از چندین ماه از کما بیرون می آید ، ولی پس از مدتی درمی یابد که دارای قدرت خاصی شده است و آن ، سرعت بسیار زیاد است که باعث شده است بِری به سریعترین انسان زمین تبدیل شود. برای همین ، بِری تصمیم می گیرد از قدرتش برای نجات مظلومین و کمک به انسان های شهرش استفاده کند. اما…
شایان بازدید : 353 سه شنبه 05 آبان 1394 نظرات (1)

 

ژانر : انیمیشن , ماجرایی , کمدی , خانوادگی

۶٫۱/۱۰ از ۲۶,۷۴۴ رای

مدت زمان : ۹۳ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : Mkv
انکودر : Ganool
حجم : ۷۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : Tom Kenny, Antonio Banderas, Bill Fagerbakke, Clancy Brown
کارگردان : Paul Tibbitt
لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس کیفیت های دیگر

خلاصه داستان :
باب اسفنجی در جستجوی دستور پخت دزدیده شده ای ، وارد ماجرایی می‌شود که او را به دنیای ما می‌آورد ، جایی که با یک دزد دریایی درگیر می‌شود و…
شایان بازدید : 146 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

 

پیش نمایش فیلم اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

ژانر : انیمیشن , ماجرایی , خانوادگی

 

 

۶٫۸/۱۰ از ۶۰۷ رای

مدت زمان : ۷۹ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
انکودر : Ganool
حجم : ۵۵۰ مگابایت
محصول : روسیه
ستارگان : Bella Thorne, Sharlto Copley, Sara Cravens, Pat Fraley
کارگردان : Aleksey Tsitsilin
لینک های مرتبط : جستجوی زیرنویس کیفیت های دیگر

خلاصه داستان :
“اورم” در سرزمین جن ها به همراه مادربزرگش زندگی می کند و در معدن نیز مشغول به کار است. او که به همه قول داده دیگر دروغ نگوید ، برای ازدواج با پرنسس به قصر پادشاه می رود. اما ناگهان باد شمالی شروع به وزیدن می کند و پرنسس را
می دزدد و…
شایان بازدید : 156 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 

یکی از کاربران XDA با استخراج آیکون های باتری اکسپریا Z2 مودی را ساخته است که با نصب آن آیکون های دستگاه شما همانند اکسپریا Z2 خواهد شد. البته این مود تنها با اکسپریا SP سازگار هست و بر روی دیگر دستگاه های اندرویدی قابل نصب نیست. به همین منظور تیم سایت تخصصی اکسپریا با استفاده از آیکون های استخراج شده از اکسپریا Z2 این مود را برای تمامی محصولات اکسپریا عمومی کرده که هم اکنون میتوانید آن را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید.

 

شایان بازدید : 115 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (1)

 

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام شهر بی تو با بالاترین کیفیت

ترانه آهنگ : محسن یاحقی ، تنظیم : محسن یاحقی و بهنیا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

شایان بازدید : 179 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

 

همانطور که مطلع هستید بازی Call of Duty: Ghosts قرار است ۵ نوامبر برروی پلتفرم های Microsoft Windows,PlayStation 3,PlayStation 4,Wii U,Xbox 360,Xbox One به بازار عرضه شود البته تاریخ انتشار این بازی برای کنسول های نسل بعد اواخر نوامبر خواهد بود،تکسچر های سنگین و زیاد بازی این بازی را نیازمند ۵۰ گیگ از فضای هارد دیسک شما خواهد کرددر ادامه سیستم موردنیاز این بازی برای اجرا روی Pc نوشته شده.

 


شایان بازدید : 119 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

Legendary Heroes یکی از بهترین و بازی های استراتژیک برای اندروید می باشد . در این بازی باید در نقش یک قهرمان افسانه ای باشید و توانایی ها خود را به کار گرفته تا با رهبری نیروهایتان دشمن را شکست دهید . ویژگی های این بازی ۳۰ نقشه ی چالش برانگیز ، گرافیک کابر پسند ، گرافیکی فوق العاده ، مراحل متنوع ، استراتژی های جنگی مختلف و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



شایان بازدید : 154 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود jetAudio Plus برای اندروید

 

jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Material design Mod امروز برایتان نرم افزار فوق العاده قدرتمند jetAudio Music Player را آماده کرده ایم . حتما با این نرم افزار بر روی کامپیوتر کار کرده اید و با قدرت آن آشنا هستید . برنامه جت ادیو یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که با استفاده از آن میتوانید انواع فایل های صوتی و تصویری خودتان را با کیفیت بالا بر روی دیوایس های اندرویدی پخش نمایید .

این نرم افزار علاوه بر رابط کاربری زیبا و تم جذاب ، از فرمتهای متعددی نیز پشتیبانی میکند و میتوانید بسیاری از نیاز های خود را برای گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم ، توسط آن برطرف کنید . هم اکنون میتوانید برنامه jetAudio را برای گوشی های اندرویدی خود به طور مستقیم از ادامه ی مطلب و از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید .

 

شایان بازدید : 143 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بیش از 150 میلیون کاربر برنامه اینستاگرام را دوست دارند! اینستاگرام نام یک اپلیکیشن بسیار محبوب و معروف در میان اسمارت فون ها است که با تشکیل یک جامعه بزرگ از عکس و فیلم توانسته جایگاه خوبی را بخود اختصاص دهد. روز به روز به محبوبت Instagram افزوده میشود و افراد ایرانی هم به سمت آن سوق زیادی پیدا کرده اند. با اپلیکیشن Instagram شما براحتی میتوانید به ضبط و عکس گرفتن از لحظات شیرین زندگی خود بپردازید و آن ها را به اشتراک بگذارید. اینستاگرام با دارا بودن چندین فیلتر زرق و برق دار این امکان را به شما میدهد تا از زندگی روزمره و دنیای اطرافتا فیلم یا عکس تهیه کنید و آن ها را در میان دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا بصورت مستقیم با دوستانتان در میان بگذارید. Instagram هم اکنون یک جامعه بسیار محبوب است و شما براحتی میتوانید بهترین عکس ها را از افراد خلاق مشاهده کنید. همچنین قابلیت سرچ در میان هاشتگ ها به شما کمک میکند تا سوژه خود را براحتی پیدا کنید. یکی دیگر از مزیت های برنامه Instagram که میتواند نورد پسند قرار گیرد جلوگیری از ذخیره نمودن عکس ها است، یعنی افراد فقط میتوانند با دیدن عکس ها لذت ببرد و در مورد آن ها نظر بدهند اما امکان ذخیره سازی آن وجود ندارد. تمامی موارد بالا بخشی از دنیای Instagram بود که میتواند آلبومی مناسب برای جایگذاری خاطره ها و روزهای از دست رفته باشد، شما میتوانید آخرین ورژن Instagram را از پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندانلود کنید.

 

شایان بازدید : 151 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.


شایان بازدید : 365 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود Myket مایکت

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

Myket 4.0.7 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از اوایل سال 90 فعالیت خود را شروع نموده است و تا الان نزدیک به 3 میلیون ایرانی مایکت رو روی گوشی های خودشون نصب دارند. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.

Myket در حال حاضر،‌ دارای بیش از 50000 نرم افزار و بازی است که بیش از 95 درصد آن به صورت رایگان عرضه می شود . شما می توانید با استفاده از مایکت،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Myket را برای گوشی اندروید خود با لینک مستقیم و رایگان از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به کافه بازار ، پلازا و … اشاره کرد.

 

شایان بازدید : 160 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هفته ی پیش رسانه های غربی شانسی برای تجربه نسخه ی آزمایشی The Witcher 3 را بدست آورند قبل از این که این بازی به طور رسمی منتشر شود . اما امروز اطلاعاتی از…کیفت اجرایی این عنوان منتشر شده که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید .

 

شایان بازدید : 165 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

استدیوی Remedy در حال حاضر بر روی عنوان اکشن  Quantum Break  تمرکز کرده است ، این بازی که  انحصاری  XBOX ONE می باشد یکی از مهم ترین عناوین امسال …برای این کنسول است .

 

شایان بازدید : 169 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این خبر فعلا فقط در حد یک شایعه است ،اما شنیدن نام بازی Resident Evil 2  کافی است که شور و شوقی در دل گیمرها ایجاد شود …

برای خواندن بقیه خبر به ادامه مطالب بروید

 

شایان بازدید : 259 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به تازگی کمپانی بزرگ یوبیسافت DLC داستانی جدیدی را برای عنوان محبوب Assassin’s Creed Unity منتشر کرد. ابتدا قرار بود این DLC قابل خرید باشد ولی…به دلیل مشکلات و باگ های فراوان در بازی، رایگان عرضه شد. در Dead Kings شما در نقش Arno هستید که همچنان به دنبال ماجراجویی است. شما به قبرستان ها و زیر زمین های شهر Saint-Denis خواهید رفت تا اطلاعاتی درباره پادشاهان بدست آورید! در ادامه میتوانید این DLC را به صورت مستقیم از وبسایت پیسی لینک دریافت کنید.

 

شایان بازدید : 141 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

سریال عشق تعطیل نیست

پخش : شبکه خانگی

کارگردان : بیژن بیرنگ

ژانر : طنز اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۳

محصول : ایران

بازیگران : محمد رضا گلزار، مهناز افشار، زانیار خسروی، مهرانه مهین ترابی، شهرام حقیقت دوست، علیرضا خمسه، مائده طهماسبی، بهنوش بختیاری، حدیث میرامینی، رضا ناجی و …

خلاصه داستان : داستان سریال «عشق تعطیل نیست» درباره‌‌ رها و نفس زوجی جوان است که آستانه هفتمین سالگرد ازدواجشان با اتفاقاتی روبرو می‌شوند که زندگی خود و اطرافیانشان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

شایان بازدید : 151 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود Wireless Network Watcher

نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به وایرلس

 

Wireless Network Watcher 1.76 همواره دارندگان شبکه های بی سیم وایرلس با این مشکل دست و پرجه نرم می کنند که مبادا مورد سرقت توسط اطرافیان قرار بگیرد. این برنامه با اسکن شبکه وایرلس شما این امکان را به شما می دهد تا به راحتی روی شبکه خود مدیریت کامل داشته باشید و از اتصال کاربران غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورید. با این برنامه تمامی اطلاعات کاربران متصل نظیر آی پی و سرور ارائه دهنده را در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان تعریف تنظیمات مختلف برای زمان شناسایی کاربر غیرمجاز نیز اشاره کرد. با این برنامه رمزهای عبور خود را مدیریت کرده و با ایجاد شبکه قوی وایرلس از حداکثر قابلیت شبکه خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Wireless Network Watcher را به طور مستقیم از پیسی لینک دریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 602 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 دانلود NetSpeedMonitor

نرم افزار نمایش سرعت اینترنت در تسکبار اینترنت

 

NetSpeedMonitor 2.5.4.0 ابزار مفیدی برای کاربران ویندوز می باشد که بوسیله آن می توانند سرعت اینترنت خود را به طور آنی بر روی تسکبار ویندوز خود مشاهده کنند. با این برنامه می توانید هنگام دانلود یا آپلود برنامه ای سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید و آن را تست و آزمایش کنید. امکان استفاده در شرایط مختلف و دانلود های همزمان نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.

این برنامه با استفاده از تاریخچه خود تمامی اتصلات در زمان های گذشته را مانیتور کرده و آن را برای بررسی های بعدی ذخیره نگه می دارد. امکان اتصال به شبکه در زمانی که شبکه دچار اختلال شده است نیز از دیگر وِیژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار NetSpeedMonitor را به طور مستقیم از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 188 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

دانلود Lucky patcher برای اندروید

برنامه کرک و پچ کردن لایسنس بازی و نرم افزار

 

Lucky patcher 5.4.0 یک نرم افزار برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی برای سیستم عامل اندروید است. شاید برای شما پیش آمده است که نرم افزار یا بازی را نصب کرده اید ولی بخاطر اینکه رایگان نبود به شما ارور میداد. حالا شما میتوانید با برنامه Lucky patcher تمام این نرم افزار و بازی ها را دور بزنید و از آن ها لذت ببرید. اگر گوشی شما روت شده است ارزش امتحان کردن را دارد.

به وسیله ی نرم افزار لاکی پچر میتوانید لایسنس ها وتبلیغات هر بازی را که دلتان خاست حذف کنید. این نرم افزار فقط برنامه های لایسنس دار را شامل می شود. اگر بازی یا نرم افزاری نیاز به حذف لایسنس و یا تبلیغات داشته باشد در این برنامه نمایش داده میشود و شما میتوانید به راحتی آن ها را حذف کنید. پس اگر میخواهید لایسنس برنامه ها و بازی ها را به خوبی از روی گوشی هوشمند خود پاک کنید هم اکنون میتوانید برنامه Luckypatcher را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت پیسی لینک دریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 259 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

 یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 463 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

امروز پست دانلود بازی The Neverhood برای PC را برای شما آماده کرده ایم. این گیم در سال 1996 منتشر شد و یکی از بهریتن بازی ها میباشد. مطمئنن کسی نیست که اسم این بازی با آهنگ های زیبایش را به یاد نداشته باشد. سبک این بازی بسیار جذاب فکری و پازل میباشد. شما در این بازی در نقش فردی هستید که به دنیای خمیری می رود و برایش بسیار ناشناخته است که در چنین دنیایی باید چکار کند، پس سعی دارد تا کنجکاوی خود را رها کرده و از همه چیز سر در بیاورد. با وجود همچین چیزی پس باید ما منتظر معماهای سختی باشیم و که با فکر بسیار آن ها را حل کنیم. شما در این بازی وقتی در جایی می مانید که باید معماها را حل کنید، مطمئنن باید با تمرکز بسیار زیاد به محیط خیره شوید و راهی برای رمز گشایی بیایبد. گرافیک این بازی در سال 1996 جز بهترین ها بوده و با حالت خمیری و رنگی خود بسیار حرکات انیمشین ها بیشتر و صد البته نرم تر شده است. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی The Neverhood را برای PC با حجم 679 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

شایان بازدید : 147 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

گر اهل بازی‌های آنلاین باشید حتما نام این بازی زیبا را شنیده اید، یا اگر تا الان موفق به تجربه این بازی زیبا نشده اید هم اکنون با مراجعه به ادامه همین مطلب مراجعه کرده و با دانلود این بازی شما هم به این نتیجه برسید که بهترین بازی در بین بازی‌های آنلاین می‌باشد. این آموزش اکثرا را بر اساس سوال و جواب های رایج شروع می کنیم که برای دوستان در بازی پیش می آید و شاید سوال شما نیز باشد.

لیست مطالب اولیه و سوالاتی که در این آموزش به آن جواب خواهیم داد عبارتند از :
+ دانلود آخرین نسخه بازی برای iOS و اندروید
+ مقدمه و نکات اولیه بازی برای تازه کارها
+ نکات مهم و کلی برای هر سطح از تالار شهر
۱- عدد بالا سمت چپ یا Trophies چیست و برای چه استفاده می شود؟
۲- در موقع حمله چه نکاتی را باید مورد توجه قرار دهیم؟ منابع بالا یا Trophies بالا؟
۳- در بازی چطور Gem رایگان و کاملا مجانی بدست بیاوریم؟ آیا هک این بازی ممکن هست؟

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,051
  • بازدید ماه : 2,051
  • بازدید سال : 76,180
  • بازدید کلی : 452,656
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com