loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 160 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هفته ی پیش رسانه های غربی شانسی برای تجربه نسخه ی آزمایشی The Witcher 3 را بدست آورند قبل از این که این بازی به طور رسمی منتشر شود . اما امروز اطلاعاتی از…کیفت اجرایی این عنوان منتشر شده که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید .

 

شایان بازدید : 165 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

استدیوی Remedy در حال حاضر بر روی عنوان اکشن  Quantum Break  تمرکز کرده است ، این بازی که  انحصاری  XBOX ONE می باشد یکی از مهم ترین عناوین امسال …برای این کنسول است .

 

شایان بازدید : 169 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این خبر فعلا فقط در حد یک شایعه است ،اما شنیدن نام بازی Resident Evil 2  کافی است که شور و شوقی در دل گیمرها ایجاد شود …

برای خواندن بقیه خبر به ادامه مطالب بروید

 

شایان بازدید : 259 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به تازگی کمپانی بزرگ یوبیسافت DLC داستانی جدیدی را برای عنوان محبوب Assassin’s Creed Unity منتشر کرد. ابتدا قرار بود این DLC قابل خرید باشد ولی…به دلیل مشکلات و باگ های فراوان در بازی، رایگان عرضه شد. در Dead Kings شما در نقش Arno هستید که همچنان به دنبال ماجراجویی است. شما به قبرستان ها و زیر زمین های شهر Saint-Denis خواهید رفت تا اطلاعاتی درباره پادشاهان بدست آورید! در ادامه میتوانید این DLC را به صورت مستقیم از وبسایت پیسی لینک دریافت کنید.

 

شایان بازدید : 463 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

امروز پست دانلود بازی The Neverhood برای PC را برای شما آماده کرده ایم. این گیم در سال 1996 منتشر شد و یکی از بهریتن بازی ها میباشد. مطمئنن کسی نیست که اسم این بازی با آهنگ های زیبایش را به یاد نداشته باشد. سبک این بازی بسیار جذاب فکری و پازل میباشد. شما در این بازی در نقش فردی هستید که به دنیای خمیری می رود و برایش بسیار ناشناخته است که در چنین دنیایی باید چکار کند، پس سعی دارد تا کنجکاوی خود را رها کرده و از همه چیز سر در بیاورد. با وجود همچین چیزی پس باید ما منتظر معماهای سختی باشیم و که با فکر بسیار آن ها را حل کنیم. شما در این بازی وقتی در جایی می مانید که باید معماها را حل کنید، مطمئنن باید با تمرکز بسیار زیاد به محیط خیره شوید و راهی برای رمز گشایی بیایبد. گرافیک این بازی در سال 1996 جز بهترین ها بوده و با حالت خمیری و رنگی خود بسیار حرکات انیمشین ها بیشتر و صد البته نرم تر شده است. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی The Neverhood را برای PC با حجم 679 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

شایان بازدید : 157 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

مطمئنا تمامی گیمر ها بازی Sims را دیده اند یا حتی حداقل اسمش را شنیده اند به احتمال زیاد بازی The Sims یکی از پرفروش ترین بازی برای PC است  و اکثرا نسخه های منتشر شده از سری بازی The sims سیستم قوی و قدرتمنید مثل Crysis نیاز نداشت ولی در نسخه چهارم این بازی تمامی معادلات بهم خورد.

این سیستم مورد نیاز منتشر شده از بازی The Sims 4 فرا تر از انتظار همه گان بود ولی در هر صورت این سیستمی است که به صورت رسمی منتشر شده و توسط سازندگان تعیین شده است.

شایان بازدید : 123 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی اطلاعاتی درباره این که سرور های عنوان Destiny در روز دوشنبه، ۸ سپتامبر در ساعت ۱۲ ظهر به کار خواهند افتاد، منتشر شده است. در روز ۹ سپتامبر این عنوان قرار است برای کنسول های نسل هشتم و هفتم عرضه شود و طبق اطلاعاتی که استودیو سازنده، یعنی; Bungie منتشر کرده است… طرفداران این عنوان می توانند قبل از انتشار این بازی، این عنوان را زود تر از هر کسی تجربه کنند و سریع تر به بازی کردن آن بپردازند و از این عنوان لذت ببرند.

شایان بازدید : 147 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است که پیشنهاد می کنم حتما این تریلر را ببینید. در این تریلر طریقه ساخت صداهای مختلف را در بازی به کمک مواد غذایی نشان می دهد. The Evil Within در تاریخ ۲۲ مهر برای X360, XboxOne, PS3, PS4 و PC منتشر خواهد شد. این بازی Survival-horror آخرین بازی می باشد که پدر سبک ترس یعنی شینجی میکامی می سازد.

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

شایان بازدید : 157 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Destiny با شکستن رکورد Watch Dogs، تبدیل به بزرگ ترین IP تاریخ Uk Chart تبدیل شد. با توجه به اطلاعاتی که Chart Track منتشر کرده است، ۴۶ درصد فروش این بازی مختص نسخه PS4 و ۳۶ درصد هم مختص نسخه XboxOne بوده است. نسخه Xbox 360 بازی هم ۱۴ درصد و نسخه PS3 هم فقط ۳ درصد فروش را داشته است که رقم بسیار پایینی می باشد. همچنین بازی های Sims 4، Watch Dogs و Last Of Us Remastered هم یک جایگاه سقوط داشتند. شما می توانید لیست کامل را در زیر مشاهده کنید.

شایان بازدید : 158 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (1)
شایان بازدید : 428 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (4)

عنوان یک عنوان جدید در سال ۲۰۱۴ می باشد که بازیکنان را به دنیایی رمز آلود می برد و پلیرها می بایست معماهای شخصی بازی را حل نمایند . داستان بازی اتفاقات پس از مرگ رونان اوکانر (Ronan O'Connor) را به تصویر می کشد. رونان اوکانر (Ronan O'Connor) یک کاراگاه حرفه ای است که در شهر Salem زندگی می کند. اتفاقات بازی از جایی آغاز می شود که رونان اوکانر به آپارتمانی مرموز وارد می شود و پس از آن به دلایلی نامعلوم از پنجره ی آخرین طبقه ی آپارتمان به بیرون پرت شده و به زمین برخورد می کند و در حال از دست دادن جانش است، در این زمان رونان اوکانر خودش را تماشا می کند و مانند هر انسان معمولی هنوز مرگ خودش و روح بودش را نپذیرفته ولی به مرور زمان به این وضعیت عادت می کند. اکنون رونان هیچ چیز را به یاد نمی آورد، چرا به آن آپارتمان رفته بود و چرا از پنجره ی به بیرون پرت شد سوالاتی هستند که ذهن رونان را به خود مشغول کرده است، از آنجا که رونان کاراگاهی زبده است قصد دارد قاتل خودش را پیدا کند و دلیل مرگش را بداند تا بتواند با آرامش مرگ را تجربه کند. ایده ی داستان بازی یکی از جالب ترین ایده ی هایی است که می توان به سراغ آن رفت و از آنجا که رونان به خوش گذرانی نپرداخته و به دنبال علل مرگش است داستان بازی را بیش از پیش پیچیده می کند.

 

Murdered Soul Suspect-CODEX

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶.۷ گیگابایت به پست اضافه شد |

شایان بازدید : 1302 پنجشنبه 05 دی 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Legendary برای PC - بیشتر بازیبازانی که از چند سال پیش در این زمینه فعال بوده اند حتما بازی Area 51 را به خاطر دارند. این بازی شما را در یک فضای بسیار مخوف و ترسناک و بدون هیچ یار و یاوری ، تنهای تنها، به نبرد با دشمنانی وا می داشت که بسیار سرسخت بودند.شاید برای تمام کسانی که این بازی را انجام داده اند جذاب باشد که یک بازی جدید با داستانی قوی و زیبا و همین طور با رفع تمام اشکالات Area 51 به بازار عرضه شود. به جرات می توان گفت بازی Legendary شاهکاری به نظر می رسد که قالبی شبیه به Area 51 دارد اما تمام اشکالات آن را اصلاح نموده است.در این ارسال نسخه Repack و کم حجم بازی بسیار زیبا و ترسناک Legendary رو برای PC با حجم 3.6 GB آماده کردم . برای

دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


Legendary_06_11_08_01

شایان بازدید : 451 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)


دانلود State of Decay Breakdown برای PC - بازی State of Decay یکی پرفروشترین بازی ها در شبکه XBLA می باشد که نمرات خیلی خوبی هم از سایت های معتبر گرفته است که این فروش خوب باعث شد برای PC هم منتشر شود. این بازی Open-World می باشد که در سبک Post-Apocalyptic که زامبی ها در تمام محیط آن دیده می شوند. حال اولین DLC این بازی با نام Breakdown منتشر شده است. این DLC  حدود 1.8 GB ! [ به اندازه بازی اصلی] حجم داره وکه میتونید اونرو از ادامه مطلب دانلود کنید .


state DLC Cover


شایان بازدید : 210 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (1)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده بلک باکس با حجم ۶ گیگ در حال آماده سازی می باشد|

 
شایان بازدید : 213 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

شایان بازدید : 1386 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)


ارباب حلقه‌ها: جنگ در شمال – Lord Of The Rings: War In The North PC Game

| دانلود بازی ارباب حلقه‌ها – Lord Of The Rings: War In The North با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم بازی Lord Of The Rings: War In The North با لینک مستقیم #


شایان بازدید : 255 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی کم حجم لیمبو Limbo

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم لیمبو Limbo برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم لیمبو Limbo برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

شخصیت اول داستان پسرک بدون نامی است که در محلی بنام ” لبه جهنم ” در میان یک جنگل از خواب بیدار می‌شود. هنگامی که او بدنبال خواهر گم شده اش می‌گردد، با انسان های معدودی مواجه می‌شود که یا قصد کشتن او را دارند و یا از او فرار می کنند. پسرک در طول سفرش با یک شخصیت زن مواجه می شود که قبل از اینکه موفق شود به او برسد، آن زن ناپدید می شود. او پس از گذشتن از خطرات بسیار و حل معماهای فراوان به داخل یک قاب شیشه ای پرتاب می شود و دوباره به جنگل برمی گردد. بعد از اینکه پسرک برمی خیزد و مسافت کوتاهی را می پیماید با یک دختر مواجه می شود که هدفش رسیدن به اوست که دختر با نزدیک شدن پسرک وحشت زده از جا می پرد و داستان در همینجا پایان می یابد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,926
  • بازدید ماه : 1,926
  • بازدید سال : 76,055
  • بازدید کلی : 452,531
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com