loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 299 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

کپکام قصد دارد سه بازی بزرگ خود که هنوز معرفی نشده‌اند را در آوریل سال ۲۰۱۷ (فروردین الی اردیبهشت) منتشر کند. یکی از آن‌ها نسخه جدید Monster Hunter است و دو عنوان دیگر هم کاملا مرموز هستند. با این حال، ما در حال حاضر می‌دانیم که چه میزانی از فروش این عناوین انتظار می‌رود. در ادامه با گیمفا همراه باشید.

همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، از بازی مرموز شماره یک انتظار می‌رود ۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که سازندگان از بازی مرموز شماره ۲ و Monster Hunter انتظار فروش ۲ میلیون نسخه‌ای دارند.


به ادامه مطالب مراجعه کنید

شایان بازدید : 160 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هفته ی پیش رسانه های غربی شانسی برای تجربه نسخه ی آزمایشی The Witcher 3 را بدست آورند قبل از این که این بازی به طور رسمی منتشر شود . اما امروز اطلاعاتی از…کیفت اجرایی این عنوان منتشر شده که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید .

 

شایان بازدید : 165 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

استدیوی Remedy در حال حاضر بر روی عنوان اکشن  Quantum Break  تمرکز کرده است ، این بازی که  انحصاری  XBOX ONE می باشد یکی از مهم ترین عناوین امسال …برای این کنسول است .

 

شایان بازدید : 169 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این خبر فعلا فقط در حد یک شایعه است ،اما شنیدن نام بازی Resident Evil 2  کافی است که شور و شوقی در دل گیمرها ایجاد شود …

برای خواندن بقیه خبر به ادامه مطالب بروید

 

شایان بازدید : 157 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

مطمئنا تمامی گیمر ها بازی Sims را دیده اند یا حتی حداقل اسمش را شنیده اند به احتمال زیاد بازی The Sims یکی از پرفروش ترین بازی برای PC است  و اکثرا نسخه های منتشر شده از سری بازی The sims سیستم قوی و قدرتمنید مثل Crysis نیاز نداشت ولی در نسخه چهارم این بازی تمامی معادلات بهم خورد.

این سیستم مورد نیاز منتشر شده از بازی The Sims 4 فرا تر از انتظار همه گان بود ولی در هر صورت این سیستمی است که به صورت رسمی منتشر شده و توسط سازندگان تعیین شده است.

شایان بازدید : 123 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (0)

به تازگی اطلاعاتی درباره این که سرور های عنوان Destiny در روز دوشنبه، ۸ سپتامبر در ساعت ۱۲ ظهر به کار خواهند افتاد، منتشر شده است. در روز ۹ سپتامبر این عنوان قرار است برای کنسول های نسل هشتم و هفتم عرضه شود و طبق اطلاعاتی که استودیو سازنده، یعنی; Bungie منتشر کرده است… طرفداران این عنوان می توانند قبل از انتشار این بازی، این عنوان را زود تر از هر کسی تجربه کنند و سریع تر به بازی کردن آن بپردازند و از این عنوان لذت ببرند.

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

شایان بازدید : 157 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Destiny با شکستن رکورد Watch Dogs، تبدیل به بزرگ ترین IP تاریخ Uk Chart تبدیل شد. با توجه به اطلاعاتی که Chart Track منتشر کرده است، ۴۶ درصد فروش این بازی مختص نسخه PS4 و ۳۶ درصد هم مختص نسخه XboxOne بوده است. نسخه Xbox 360 بازی هم ۱۴ درصد و نسخه PS3 هم فقط ۳ درصد فروش را داشته است که رقم بسیار پایینی می باشد. همچنین بازی های Sims 4، Watch Dogs و Last Of Us Remastered هم یک جایگاه سقوط داشتند. شما می توانید لیست کامل را در زیر مشاهده کنید.

شایان بازدید : 128 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

هکر های دنیا بیشتر به سایت های دولتی و غیر دولتی حمله می کند و هدف خود را در انجا به ثمر می رسانند . اگر چه سایت شما سایت کوچکی باشد و ارزش هک شدن را نداشته باشد ولی باز هم بالا بردن امنیت برای جلوگیری از هک یکی از نکاتی است که بسیار مهم می باشد و افراد دارای سایت یا وبلاگ باید انها را به یاد بسپارند تا ار این کار جلوگیری شود .

در این پست شما را با چند نکته اموزشی مهم در زمینه امنیت وبسایت ها اشنا می شوید که با انجام ان ها امنیت وبسایت شما تا حدودی زیاد می شود ... .

شایان بازدید : 164 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

خبري مهم كه همين الان به دستم رسيد اين است كه ياهو تحريم خود را عليه ايران لغو كرد و اكنون ايرانيان و هموطنان مي توانند در ياهو ايميل بسازند . در مكاني كه براي ساختن ايميل جديد كد كشور عزيزمان هم اضافه شده است و مي توانيد با وارد كردن شماره ي موبايلتان و اطلاعات ديگر ايميل خود را بسازيد و ... .

شایان بازدید : 155 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

سلام خدمت تمامای کاربران پی سی لینک

یک مدیر حرفه ای به سایت اضافه شد

مدیر بخش پشتیبانی پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , انآقای سهیل

که خیلی تو زمینه ی پشتیبانی فعالیت دارند

:در صورت مشکل در سایت با ایشون تماس بگیرید

soheylesh@yahoo.com

با تشکر مدیران پی سی لینک

مدیر ارشد سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , ان: شایان

پشتیبان سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , ان: سهیل

شایان بازدید : 176 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

با سلام خدمت تمامی کاربران پی سی لینک

هرگونه مشکل در رابطه با بازی ها و نرم افزارها دارید

میتوانید در بخش نظرات هر مطلب آن رابیان کنید یا در انجمن

ارسال کنید تا توسط مدیر یا یکی از کاربران فعال به شما

پاسخ داده شود

در ضمن برای رفع کردن مشکل خود میتوانید با ایدی زیر تماس بگیرید

shayan_fouladi77

سایت به نویسنده ی فعال نیاز دارد هر کس میتواند با مدیر تماس بگیرد

با تشکر مدیران سایت پی سی لینک

شایان و سهیل

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 481
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,999
  • بازدید ماه : 1,999
  • بازدید سال : 76,128
  • بازدید کلی : 452,604
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com