loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 151 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (1)

دانلود Wireless Network Watcher

نرم افزار نمایش دستگاه های متصل به وایرلس

 

Wireless Network Watcher 1.76 همواره دارندگان شبکه های بی سیم وایرلس با این مشکل دست و پرجه نرم می کنند که مبادا مورد سرقت توسط اطرافیان قرار بگیرد. این برنامه با اسکن شبکه وایرلس شما این امکان را به شما می دهد تا به راحتی روی شبکه خود مدیریت کامل داشته باشید و از اتصال کاربران غیرمجاز جلوگیری به عمل می آورید. با این برنامه تمامی اطلاعات کاربران متصل نظیر آی پی و سرور ارائه دهنده را در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان تعریف تنظیمات مختلف برای زمان شناسایی کاربر غیرمجاز نیز اشاره کرد. با این برنامه رمزهای عبور خود را مدیریت کرده و با ایجاد شبکه قوی وایرلس از حداکثر قابلیت شبکه خود بهره ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Wireless Network Watcher را به طور مستقیم از پیسی لینک دریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 602 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

 دانلود NetSpeedMonitor

نرم افزار نمایش سرعت اینترنت در تسکبار اینترنت

 

NetSpeedMonitor 2.5.4.0 ابزار مفیدی برای کاربران ویندوز می باشد که بوسیله آن می توانند سرعت اینترنت خود را به طور آنی بر روی تسکبار ویندوز خود مشاهده کنند. با این برنامه می توانید هنگام دانلود یا آپلود برنامه ای سرعت اینترنت خود را مشاهده کنید و آن را تست و آزمایش کنید. امکان استفاده در شرایط مختلف و دانلود های همزمان نیز از دیگر ویژگی های این برنامه می باشد.

این برنامه با استفاده از تاریخچه خود تمامی اتصلات در زمان های گذشته را مانیتور کرده و آن را برای بررسی های بعدی ذخیره نگه می دارد. امکان اتصال به شبکه در زمانی که شبکه دچار اختلال شده است نیز از دیگر وِیژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار NetSpeedMonitor را به طور مستقیم از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 259 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

 یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا 5 برابر یا %500 افزایش دهد. نرم افزار آی دی ام با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدید ترین ورژن نرم افزار دانلود منیجر Internet Download Manager را از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

 

شایان بازدید : 137 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (0)

نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود BitTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. BitTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . BitTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید

شایان بازدید : 139 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

Line یکی از جالب ترین و محبوب ترین مسنجرهای آندروید بوده است که  نسخه ویندوز آن در دسترس کاربران قرارگرفته است.نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است . مشخصه نرم افزار LINE شکلک های گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد.

شایان بازدید : 502 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (2)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

شایان بازدید : 372 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

شایان بازدید : 333 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (1)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

شایان بازدید : 506 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

شایان بازدید : 335 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

شایان بازدید : 237 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox ۳۲.۰.۱ محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

شایان بازدید : 164 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

خبري مهم كه همين الان به دستم رسيد اين است كه ياهو تحريم خود را عليه ايران لغو كرد و اكنون ايرانيان و هموطنان مي توانند در ياهو ايميل بسازند . در مكاني كه براي ساختن ايميل جديد كد كشور عزيزمان هم اضافه شده است و مي توانيد با وارد كردن شماره ي موبايلتان و اطلاعات ديگر ايميل خود را بسازيد و ... .

شایان بازدید : 230 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

Mozilla Firefox ۳۲.۰.۱ محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

شایان بازدید : 359 یکشنبه 16 شهریور 1393 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

شایان بازدید : 149 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (1)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

شایان بازدید : 173 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد.

 

شایان بازدید : 305 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار ضبط تماس های تصویری اسکایپ Evaer Video Recorder for Skype v1.5.3.37

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype در خدمت شما هستیم. Evaer Video Recorder for Skype نرم افزار ضبط تماس های ویدئویی و صوتی اسکایپ است. استفاده از این نرم افزار برای ضبط و ذخیره گفتگوهای صوتی و تصویری، کنفرانس ها، پادکست ها و یا گفتگوهای خانوادگی، بسیار مناسب می باشد. Evaer Video Recorder دارای امکانات مختلفی است که توسط آنها می تواند اطلاعات صوتی و تصویری اصلی Skype را با کیفیت بالا ضبط کند. پشتیبانی از یک گفتگوی ویدئویی یا گفتگوی ویدئویی به صورت گروهی از امکانات مفید آن می باشد. بدین ترتیب می توانید تماس های ویدئویی خود را به صورت مستقیم روی هارد دیسک خود ذخیره کنید. ذخیره فایل صوتی mp3 به صورت مجزا در مورد تماس های صوتی/ویدیویی نیز امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید بر حسب نیاز خود، گزینه فشرده سازی را برای ویدئو انتخاب کنید. رابط کاربری آن نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک دریافت نمایید.

شایان بازدید : 516 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)
\"Navitel

Navitel Navigator 8.5.0.1191 Full + Iran Map یک سیستم ناوبری با پشتیبانی از ترافیک می باشد. توسط این برنامه قادر به مسیریابی و مشاهده موقعیت خود در نقشه به صورت آفلاین خواهید بود. نقشه های با جزئیات بالا، پشتیبانی از زبان فارسی، دارای نقشه ایران، مسیریابی سریع، رابط قابل تنظیم، جاده ها و تقاطع های سه بعدی، SpeedCam، سرویس های رایگان Navitel.Traffic, Navitel.Friends, Navitel.Events، به روز رسانی خودکار نقشه ها، جستجوی سریع، دیتابیس POI گسترده و … از امکانات این برنامه می باشد. نقشه های این نرم افزار قدرت گرفته شده از GARMIN بوده و به جرات می توان گفت نرم افزاری با جزئیات کامل در زمینه GPS برای گوشی های اندروید می باشد.

شایان بازدید : 216 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

Line جایگزین مناسبی برای وی چت !
Line نام یک برنامه مسنجر میباشد و یکی از بهترین برنامه های جایگزین وی چت میباشد. شما با این برنامه میتوانید با دوستان و اشنایان و … به گفت گو بپردازید.علاوه بر آن شما میتوانید با شخص مورد نظرتان تماس صوتی و تصویری برقرار کنید ! صدایتان را ضبط کنید و برایش بفرستید. این برنامه دارای شکلک های زیبایی میباشد که شما میتوانید از آن در گفت و گویتان استفاده کنید.شما حتی میتوانید مطالب جالب و جدید مورد نظرتان را همراه با عکس و فیلم به نمایش بگذارید تا دوستانتان از آن بهره ببرند و اگر دوست داشتند آن را Like کنند.علاوه بر اینها این برنامه دارای بازی هم میباشد که میتوانید آن را دانلود و سپس بازی کنید , شکلک های جدید و بیشتری را دانلود کنید و تم های مورد علاقه و زیبا مخصوص این برنامه را دانلود کنید و ……

http://screenshots.en.sftcdn.net/en/scrn/6651000/6651755/image-05-700x525.png

شایان بازدید : 199 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (2)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|


شایان بازدید : 222 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (1)

نرم افزار TeamViewer  ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلی مناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید. کاربرد نرم افزار بسیار ساده است. نصب کنید و سپس IP و Password خودتان را به شخص مورد نظر بدهید یا از او همین اطلاعات را بگیرد و با وارد کردن آن در فرم نرم افزار ، به کامپیوتر متصل شوید.به این نکته توجه داشته باشید که برای اتصال دو طرفه نیاز است برنامه هر ۲ کاربر به آخرین ورژن به روزرسانی شده باشد. 


شایان بازدید : 228 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

Wireless Network Watcher نرم افزاری کوچک و سبک برای نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه وایرلس شما به همراه جزئیات مناسب می باشد. این نرم افزار سبک بدون درگیر نمودن فضای رم و سی پی یو کاربر میتواند کامپیوتر و افراد متصل به شبکه وایرلس را نمایش دهد به همراه نمایش جزئیاتی نظیر mac address هر کامپیوتر متصل،نام کامیپوتر متصل شده،نمایش Ip فرد متصل شده،نمایش سخت افزار مودم شبکه فرد متصل شده و جزئیات کامپیوتر و… . نمایش زمان و تاریخ اتصال و همچنین بررسی اینکه سیستمی مشخصی چندبار به وایرلس شما متصل شده است نیز از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند اطلاعات بدست آمده در قالب فایل های HTML, XML, CSV و فایل متنی را به شما خروجی دهد تا نسبت به ذخیره سازی انها اقدام کنید. این نرم افزار در بخش system try فعال می شود و میتواند هرلحظه قطع و اتصال سیستم جدید را به کاربر با صدا و هشدار اطلاع دهد. 

 

Wireless Network Watcher نمایش دستگاه های متصل به مودم وایرلس Wireless Network Watcher 1.70

شایان بازدید : 198 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (1)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد.

 

LastPass محافظت و مدیریت کامل پسوردها LastPass 3.0.6

 

شایان بازدید : 187 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (1)

Video Booth Pro نرم افزاری جالب و کارامد برای کسانی است که از وب کم در تماس های تصویری استفاده میکنند و قصد دارند ضمن توانایی ضبط ویدیو رد و بدل شده تماس تصویری از افکت ها و سرگرمی های خاصی نیز استفاده نمایند. ویدیو ضبط شده توسط این نرم افزار بسیار با کیفیت و شفاف خواهد بود و دارای کیفیت مناسبی می باشد. افکت های جالب درون نرم افزار نیز برای ارتباط تصویری آماده هستند و به سادگی قابل استفاده هستند. برای مثال افکت های تغییر چهره و قراردادن پس زمینه برای تصویر شما درون ویدیو که میتواند باعث زیباتر شدن یا هر هدفی در هنگام تماس تصویری شود. محیط کاربری نرم افزار بسیار ساده و قابل استفاده است و تمامی امکانات نرم افزار با چند کلیک قابل دسترس است. نرم افزار برای اجرا تنها نیاز به وب کم و وجود نرم افزار ثانوی برای ارتباط تصویری نیازمند است و از این جهت بسیار مناسب طراحی شده و با اکثر نرم افزارهای ارتباط تصویری سازگاری داشته و پشتیبانی می نماید.

 

Video Booth Pro ضبط ویدیو و افکت گذاری ویدیو وبکم Video Booth Pro 2.5.5.2

شایان بازدید : 160 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

Opera نسخه نهایی مرورگر محبوب Opera 17.0.1241.53 Final

شایان بازدید : 147 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)
r معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|


 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 497
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,015
  • بازدید ماه : 2,015
  • بازدید سال : 76,144
  • بازدید کلی : 452,620
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com