loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 463 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

امروز پست دانلود بازی The Neverhood برای PC را برای شما آماده کرده ایم. این گیم در سال 1996 منتشر شد و یکی از بهریتن بازی ها میباشد. مطمئنن کسی نیست که اسم این بازی با آهنگ های زیبایش را به یاد نداشته باشد. سبک این بازی بسیار جذاب فکری و پازل میباشد. شما در این بازی در نقش فردی هستید که به دنیای خمیری می رود و برایش بسیار ناشناخته است که در چنین دنیایی باید چکار کند، پس سعی دارد تا کنجکاوی خود را رها کرده و از همه چیز سر در بیاورد. با وجود همچین چیزی پس باید ما منتظر معماهای سختی باشیم و که با فکر بسیار آن ها را حل کنیم. شما در این بازی وقتی در جایی می مانید که باید معماها را حل کنید، مطمئنن باید با تمرکز بسیار زیاد به محیط خیره شوید و راهی برای رمز گشایی بیایبد. گرافیک این بازی در سال 1996 جز بهترین ها بوده و با حالت خمیری و رنگی خود بسیار حرکات انیمشین ها بیشتر و صد البته نرم تر شده است. هم اکنون میتوانید نسخه ی کامل و کرک شده ی بازی The Neverhood را برای PC با حجم 679 مگابایت از لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

شایان بازدید : 157 دوشنبه 05 آبان 1393 نظرات (0)

مطمئنا تمامی گیمر ها بازی Sims را دیده اند یا حتی حداقل اسمش را شنیده اند به احتمال زیاد بازی The Sims یکی از پرفروش ترین بازی برای PC است  و اکثرا نسخه های منتشر شده از سری بازی The sims سیستم قوی و قدرتمنید مثل Crysis نیاز نداشت ولی در نسخه چهارم این بازی تمامی معادلات بهم خورد.

این سیستم مورد نیاز منتشر شده از بازی The Sims 4 فرا تر از انتظار همه گان بود ولی در هر صورت این سیستمی است که به صورت رسمی منتشر شده و توسط سازندگان تعیین شده است.

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

شایان بازدید : 157 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

Destiny با شکستن رکورد Watch Dogs، تبدیل به بزرگ ترین IP تاریخ Uk Chart تبدیل شد. با توجه به اطلاعاتی که Chart Track منتشر کرده است، ۴۶ درصد فروش این بازی مختص نسخه PS4 و ۳۶ درصد هم مختص نسخه XboxOne بوده است. نسخه Xbox 360 بازی هم ۱۴ درصد و نسخه PS3 هم فقط ۳ درصد فروش را داشته است که رقم بسیار پایینی می باشد. همچنین بازی های Sims 4، Watch Dogs و Last Of Us Remastered هم یک جایگاه سقوط داشتند. شما می توانید لیست کامل را در زیر مشاهده کنید.

شایان بازدید : 729 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (1)

بازی کم حجم گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies: Xmas

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

دانلود نسخه کریسمس بازی گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies: Xmas

 

دانلود رایگان نسخه کریسمس بازی کم حجم و جذاب گیاهان علیه زامبی ها Plants Vs Zombies: Xmas برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

 

گیاهان دربرابر زامبی ها یک بازی رایانه ای سبک راهبردی است که در سال ۲۰۱۰ برای ویندوز و مک اواس ده به بازار عرضه شد. گیم پلی بازی بدین صورت است که یک عده زامبی قصد حمله به خانه فردی را دارند تا او را بخورند. کاربر باید با کاشتن گیاهان مختلف در حیاط خانه با آن‌ها مقابله کند و مانع این کار شود.این بازی در سراسر دنیا محبوب شده و نسخه های بسیاری از این بازی آمده است.در این بازی زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید…

شایان بازدید : 451 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)


دانلود State of Decay Breakdown برای PC - بازی State of Decay یکی پرفروشترین بازی ها در شبکه XBLA می باشد که نمرات خیلی خوبی هم از سایت های معتبر گرفته است که این فروش خوب باعث شد برای PC هم منتشر شود. این بازی Open-World می باشد که در سبک Post-Apocalyptic که زامبی ها در تمام محیط آن دیده می شوند. حال اولین DLC این بازی با نام Breakdown منتشر شده است. این DLC  حدود 1.8 GB ! [ به اندازه بازی اصلی] حجم داره وکه میتونید اونرو از ادامه مطلب دانلود کنید .


state DLC Cover


شایان بازدید : 213 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PC-RELOADED

 

Call of Duty Ghosts pc cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PC

شایان بازدید : 180 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

گیم پلی بازی زیاد تغییر خاصی به خود ندیده است؛ سیستم مبارزات عینا مانند نسخه های قبل بوده ولی بهبود راضی کننده ای در بخش هایی مانند درجه سختی به وجود آمده و یک درجه سختی خاص که بدون Save و تنها یک جان در اختیار بازیکن قرار می‌دهد نوید سخت تر شدن بازی را می‌دهد. همچنین به عقیده بسیاری در Boss Fight های نسخه های قبلی Arkham عملا هیچ گونه چالشی وجود نداشت؛ برای حل این مسئله این بار قرار است با سخت ترین BF هایی در سری رو به رو شویم که بتوانند یک تجربه به یاد ماندنی و راضی کننده را به ارمغان آورند. از پیشرفت های بخش Combat همان طور که خود سازندگان نیز اعلام کرده بودند فقط و فقط می‌توان به اضافه شدن چند دشمن جدید و تعدادی حرکات و فنون تازه اشاره نمود و بخش های دیگر این قسمت دست نخورده باقی مانده اند. قسمت های جدید و ریزی نیز به گیم پلی بازی اضافه شده که بارزترین آن ها وسیله جدید به نام Remote Claw است که به Grapple در بازی Just Cause 2 نیز شباهت های بسیاری دارد. برج های شهر Gotham این سری از تکنولوژی استفاده می‌کنند که باعث نویز افتادن بر روی ردیاب های بتمن می‌شود و کار وی را برای انتخاب نقاط مهم روی نقشه دشوار می‌سازد. برای مقابله با این امواج باید به هک کردن سیستم امنیتی هر برج پرداخت؛ لازم به ذکر است که هر ساختمان با ساختمان دیگر فرق داشته و هر کدام نیازمند حل یک معمای جداگانه است.

Batman Arkham Origins PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۸٫۹ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Batman Arkham Origins pc cover small دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 466
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,984
  • بازدید ماه : 1,984
  • بازدید سال : 76,113
  • بازدید کلی : 452,589
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com