loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 142 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

IceCream Screen Recorder ابزاری قدرتمند و انعطاف پذیر جهت ضبط سریع فیلم از یک منطقه خاص صفحه نمایش و یا گرفتن عکس فوری از دسکتاپ می باشد که عملیات عکس برداری و فیلم برداری از صفحه نمایش و نرم افزار های در حال اجرای آن را به سادگی و با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد. ویدیو ضبط شده را می توانید با از بین بردن صداهای اضافی به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید آیکون های صفحه ی دسکتاپ را از فیلم حذف کنید . یکی از ویژگی های خوب نرم افزار Icecream Screen Recorder آپلود عکس های گرفته شده به سرور های مختلف است . این نرم افزار محصولی از شرکت IceCream Apps می باشد .


شایان بازدید : 170 چهارشنبه 28 آبان 1393 نظرات (1)

 

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

شایان بازدید : 365 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

در این پست از وب سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , انبا معرفی نرم افزار Bandicam در خدمت شما هستیم. نرم افزار Bandicam این امکان را به شما می دهد که بخشی از صفحه ی سیستم خود یا یک برنامه ای که در حال اجرا است را ضبط کنید و آنرا در یک فایل ویدئویی به صورت فیلم ذخیره نمایید. همچنین این امکان را به شما می دهد که فیلم هایی با حجم بالا را دقیقا با کیفیت اولیه ثبت نمایید. حتی میتوانید از این نرم افزار برای ضبط فیلم از سیستم خود، ساعت ها بدون وقفه (به صورت 24 ساعته) استفاده کنید. علاوه بر این با این نرم افزار میتوانید فیلمهای ضبط شده را در یوتیوب آپلود کنید و به اشتراک بگذارید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

اجرای نرم افزار و کار با آن در ضبط فیلم بمدت طولانی بدون هیچگونه وقفه
امکان ضبط فیلمها با کیفیت اورجینال و بدون کم و کاست و با کیفیت اولیه
امکان تهیه عکس و اسکرین شات از محیط دسکتاپ و پنجره های ویندوز
امکان ضبط فیلم با کیفیت بسیار بالا تا رزولیشن 2560×1600
امکان ضبط فیلم از محیط بازی های کامپیوتری
امکان اپلود فیلم ها و تصاویر در یوتیوب
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

شایان بازدید : 461 جمعه 25 مهر 1393 نظرات (0)

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر، در این نسخه قابلیت اجرا بازی های HD به نرم افزار اضافه شده، همچنین میتوان آن را روی حالت روت قرار داد. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

 

شایان بازدید : 232 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (1)

این روزها بسیاری از کاربران از اینترنت‌های پر سرعت ADSL استفاده می‌کنند و در موارد بسیاری مودم‌هایی را که برای این ارتباط تهیه می‌کنند مجهز به فناوری وایرلس است که با استفاده از آن می‌توان در نقاط مختلف منزل یا محل کار، ارتباط اینترنت را میان دستگاه‌های مختلف اعم از تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و رایانه‌های قابل حمل به اشتراک گذاشت. یا نرم افزار Wireless Password Recovery است که به شما در بازیابی رمز عبور فراموش شده کمک خواهد کرد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری گرافیکی ساده و استفاده آسان است

شایان بازدید : 163 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (3)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

شایان بازدید : 372 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

شایان بازدید : 339 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

شایان بازدید : 112 پنجشنبه 03 مهر 1393 نظرات (0)

اندروید یک سیستم عامل متن باز است که از طرف گوگل پشتیبانی میشود. همین Open Source بودن آن هم باعث شده تا به سرعت و در طی چند سال فراگیر شود. به طوری که امروزه بیش از ۷۰ درصد موبایل ها و تبلت های جدید مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. Google Android Studio محیط جدیدی برای برنامه نویسی اندروید و همچنین عیب یابی برنامه ها می باشد و دیگر نیازی به Eclipse و پلاگین ADT نخواهید داشت. این برنامه برای همه برنامه نویسان بخصوص آنانی که به تازگی در این راه قدم گذاشته اند بسیار مناسب است و برنامه SDK را نیز در بر می گیرد. این نرم افزار مخصوصا برای افرادی که به تازگی قصد شروع برنامه نویسی اندروید را دارند کاملا مناسب است.

شایان بازدید : 154 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (0)

Start Menu Reviver ابزار شخصی سازی و سازگار با صفحه لمسی به منظور افزایش کارایی منوی استارت ویندوز ۷و۸ است. این برنامه با قابلیت های منحصر بفرد و رابط کاربری با امکان شخصی سازی خود ، شما را قادر کرده تا بتوانید به نرم افزار های مورد علاقه دسترسی سریع داشته باشید. مدیریت ، یافتن و اجرای برنامه های دسکتاپ ، App های ویندوز ۸ ، وب سایت ، اسناد ، فولدرها و یا تنظیمات مستقیما از استارت منوی ویندوز از قابلیت های دیگر این برنامه محسوب می شود.این برنامه از سیستم عامل های Windows 7,Windows 8, و Windows 8 برپایه تبلت پشتیبانی کامل می کند.

شایان بازدید : 218 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (3)

WindowsAndroid با این برنامه ی کاربردی می توانید نرم افزارهای و بازی های آندروید را برروی سیستم عامل ویندوز اجرا نمایید . این برنامه از نسخه ی ۴.۰.۳ آندروید پشتیبانی می کند . نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

شایان بازدید : 167 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

WinRAR نرم افزار مدیریت آرشیو قدرتمندی برای فایلهای با پسوند  RAR می باشد که بصورت معمولی محتوای موردنظر شما را ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر از آرشیوهای زیپ فشرده سازی می نماید. این نرم افزار ابزار فشرده سازی قدرتمندی به همراه عملکردهای اضافی یکپارچه می باشد که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید. این نرم افزار می تواند از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه نموده و حجم ضمایم ایمیل خود را کاهش داده، فایلهای RAR و ZIP  و سایر فایلهای دانلود شده از اینترنت را از حالت فشرده خارج نموده، و آرشیوهایی جدید به فرمت RAR و زیپ ایجاد نمایید. هنگامی که از این برنامه برای فشرده سازی فایلهای خود استفاده می نمایید مطمئن باشید که از کاربران سایر نرم افزارهای فشرده سازی موجود جلوتر می باشید، این برنامه توسط قابلیت ایجاد آشیوهای کم حجم تر، غالبا سریعترین روش فشرده سازی فایل را به شما ارائه می نماید. این امرموجب صرفه جویی در فضا و زمان، هزینه های انتقال و زمان ارزمند برای کار شما می شود.

شایان بازدید : 172 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

 

شایان بازدید : 305 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم افزار ضبط تماس های تصویری اسکایپ Evaer Video Recorder for Skype v1.5.3.37

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Evaer Video Recorder for Skype در خدمت شما هستیم. Evaer Video Recorder for Skype نرم افزار ضبط تماس های ویدئویی و صوتی اسکایپ است. استفاده از این نرم افزار برای ضبط و ذخیره گفتگوهای صوتی و تصویری، کنفرانس ها، پادکست ها و یا گفتگوهای خانوادگی، بسیار مناسب می باشد. Evaer Video Recorder دارای امکانات مختلفی است که توسط آنها می تواند اطلاعات صوتی و تصویری اصلی Skype را با کیفیت بالا ضبط کند. پشتیبانی از یک گفتگوی ویدئویی یا گفتگوی ویدئویی به صورت گروهی از امکانات مفید آن می باشد. بدین ترتیب می توانید تماس های ویدئویی خود را به صورت مستقیم روی هارد دیسک خود ذخیره کنید. ذخیره فایل صوتی mp3 به صورت مجزا در مورد تماس های صوتی/ویدیویی نیز امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید بر حسب نیاز خود، گزینه فشرده سازی را برای ویدئو انتخاب کنید. رابط کاربری آن نیز بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک دریافت نمایید.

شایان بازدید : 222 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (1)

Potenzia-WiFi-Pro-(Booster)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا از سیگنال ضعیف شبکه بی سیم خود ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Potenzia WiFi Pro را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . این برنامه سیگنال شبکه بی سیم شما را بهبود بخشیده و قدرت آن را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد . توجه داشته باشید که این برنامه همراه با یک ویدجت اختصاصی ارائه شده که در صورت تمایل می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده  و به صورت مستقیم بر روی آن مدیریت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

افزایش قدرت اتصال به شبکه تا ۳۰ درصد

بهینه سازی شده برای مصرف کم باطری

ارائه با رابط کاربری فوق العاده شیک

فعال/غیرفعال کردن برنامه از ویدجت

شایان بازدید : 166 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

VLC media player نرم افزاری متن باز و رایگان و در عین حال حرفه ای برای پخش فرمت های مالتی مدیا و صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی کامل از فرمت های صوتی و تصویری ، قابلیت پخش انواع فایل های ویدیویی خاص نظیر DVDs, VCDs, MPEG, و DivX را در کنار پخش فرمت های معمول را دارا می باشد که با توجه به پشتیبانی از اکثر فرمت ها از ذکر آنها خودداری می نماییم. این نرم افزار حرفه ای و سبک ، با داشتن میلیون ها کاربر به شما این اطمینان را میدهد که آسوده خاطر از آن استفاده نمایید. قابلیت استفاده و نمایش از انواع زیرنویس ها و با پشتیبانی از زبان فارسی در کنار قابلیت هایی نظیر چرخش ویدیوها (rotate) و همچنین crop کردن آنها در حین تماشا از نرم افزار رایگان VLC media player برنامه قابل رقابت با نرم افزارهای تجاری می سازد. همچنین این نرم افزار میتواند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا تحت وب به کاربر قابلیت capture گرفتن و پخش بهینه را ارائه نماید. پخش فرمت فرمت های HD و Full HD نیز در قابلیت های نرم افزار گنجانده شده است.

  http://www.venusdownload.com/archive/wp-content/uploads/2013/11/85a5ca40e139dd76220d53ebebd52823.jpg

شایان بازدید : 174 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

Wondershare MobileGo for Android راه کاری حرفه ای برای نمایش تصاویر روی تلفن های همراه، بازدهی ویدئو و آهنگ و جستجوی مخاطبان و اپلیکیشن های نصب شده است. این برنامه به شما کمک می کند تا به سیستم کامل و موثر در زمینه ی مدیریت مخاطبین، فایل های موسیقی، فیلم ها، SMS، تصاویر و اپلیکیشن هایی مانند برنامه های مبدل فایل های چندرسانه ای، انتقال داده، مدیریت مخاطب، بک آپ داده و دیگر نرم افزار های مدیریتی رابط میان دستگاه اندروید و کامپیوتر، دسترسی داشته باشید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

شایان بازدید : 167 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

IObit Uninstaller نرم افزاری است با کاربردی و رایگان است که کاربران بایستی حتما در این زمینه از چنین نرم افزارهایی استفاده کنند. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد میشوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند. یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد. IObit Uninstaller به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز با سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد.

 
شایان بازدید : 165 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

Advanced World Clock نرم افزاری مفید برای آنهایی است که میخواهند ساعت های محلی نقاط مختلف کره زمین را مشاهده نمایند. برنامه نویس این نرم افزار از کشور افغانستان است که توانسته این نرم افزار را در وبسایت معتبر سافت پدیا عرضه کند و به عنوان نرم افزاری رایگان در معرض استفاده عموم قرار دهد. محیط کاربری نرم افزار در نسخه جدید کاملاً تغییر کرده است و کاربرد پذیر شده است. توسط این نرم افزار میتوانید به راحتی ساعت محلی هر شهر در دنیا مشاهده کنید و همچنین با مشخص بودن کامل کره زمین در محیط نرم افزار میتوانید قسمت های شب و روز را مشاهده کنید. از دیگر قابلیت های نرم افزار مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با شهر مورد نظر مانند کد شماره گیری،پرچم کشور،اختلاف ساعتی با گرینویچ،مدت زمان روز،غروب خورشید،طلوع خورشید و… می باشد. قابلیت اضافه کردن بی نهایت شهر به صفحه اصلی نرم افزار جهت مشاهده سریع ساعات آنها و همچنین تغییر رنگ ساعت ها و انتخاب دیجیتال یا آنالوگ بودن ساعت و اندازه ساعت ها و… نیز از جمله قابلیت های نرم افزار می باشد.

 

advanced world clock ساعت و اطلاعات از شهرهای جهان Advanced World Clock 7.0

شایان بازدید : 177 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

O&O SafeErase نرم افزاری فوق العاده برای کسانی است که قصد دارند به هردلیلی مانند فروش قطعاتی مانند هارد دیسک و حافظه های قابل حمل یا از بین بردن اطلاعات محرمانه اشان به روشی اطلاعات را از روی قطعه ذخیره ساز حذف نمایند که به هیچ وجه قابل بازیابی نباشد. با استفاده از روش های شناخته شده بین المللی ، O&O SafeErase ابزاری برای حذف اطلاعات حساس و ایمن است که بازسازی و بازیابی ، حتی با استفاده از نرم افزار ویژه ، دیگر امکان پذیر نخواهد بود. در نسخه جدید توابع تجزیه تحلیل هوشمندسازی شده است تا بازهم امکان بازیابی و بازسازی فایل های از بین رفته توسط نرم افزار بیشتر ه صفر میل کند. فقط با چند کلیک ، کامپیوتر می تواند به حدی تمیز و پاکسازی شود که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای کاوش در فایل های قدیمی و سوء استفاده از آنها نخواهند داشت. حال این پاکسازی میتواند شامل هر نوع فایلی باشد یا اینکه فایل های کوکی و ردپاهای اینترنتی و ویندوز را در بر بگیرد. قابلیت حذف کل اطلاعات روی هارد دیسک نیز فراهم آمده تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد این قابلیت با فعال شدن پس از اولین ری استارت ویندوز اجرا خواهد شد و تمامی اطلاعات روی هارد را از بین خواهد برد. البته توسط این نرم افزار کاربر میتواند حتی یک فایل و فولدر و پارتیشن خاص را به صورت امن حذف نماید. همچنین با پشتیبانی از انواع حافظه های usb و رم های دستگاه هایی نظیر موبایل در کنار انواع هارد دیسک O&O SafeErase به ابزاری کامل و مطمئن تبدیل گشته است که در نسخه جدید پشتیبانی از هاردهای ssd نیز اضافه شده است. نرم افزار برای حذف اطلاعات به صورت غیرقابل بازگشت از ۶ روش پیشرفته استفاده خواهد کرد.

 

OO SafeErase2 حذف کامل و غیرقابل بازیابی فایل ها O&O SafeErase Pro 6.0 Build 466

شایان بازدید : 158 دوشنبه 06 آبان 1392 نظرات (0)

PowerISO نرم افزاری بسیار پرکاربرد و قدرتمند است که امکانات فراوان و کاملی را در زمینه فایل های ایمیج می باشد. این نرم افزار به کاربر اجازه میدهد تا نسبت به پردازش انواع فایل های ایمیج CD/DVD/Blu-Ray اقدام کند. بازگشایی،استخراج،رایت،ویرایش،ساخت و ایجاد،فشرده سازی،قفل کردن، جدا کردن و تبدیل و mount نمودن تمامی فرمت های رایج و انواع مختلف فایل های ایمیج با هر حجم و مدلی توسط نرم افزار PowerISO امکان پذیر می باشد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ایمیج فایل نظیر : ISO,BIN/CUE,IMA/IMG,CIF,NRG,CCD,MDF/MDS,VCD,VDI,C2D,BWI,CDI,TAO,PDI,DMG و در نتیجه توانایی کامل در زمینه ویرایش این فایل و همچنین استخراج و رایت و تمامی امکاناتی که در ابتدای توضیحات نامبرده شده توسط نرم افزار برای فرمت های ذکر شده امکان پذیر است. این نرم افزار علاوه بر توانایی رایت انواع فایل های ایمیج روی لوح های فشرده میتواند  انواع Audio CD, Data CD, Data DVD, Video DVD و VCD را نیز رایت نماید. رایت فایل های ایمیج به صورت bootable و همچنین ریپ نمودن لوح های فشرده صوتی از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. در زمینه mount نمودن فایل های ایمیج نرم افزار به سادگی نسبت به شبیه سازی فایل ایمیج به صورت یک درایور دیسک خوان عمل میکند و همچنین میتواند فایل ایمیج شما را روی یک حافظه قابل حمل mount نماید. 

 

poweriso نرم افزار کامل در زمینه فایل های ایمیج PowerISO 5.8 Final

 

شایان بازدید : 161 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,018
  • بازدید ماه : 2,018
  • بازدید سال : 76,147
  • بازدید کلی : 452,623
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com