loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 338 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)

 

Assetto Corsa یکی از سری بازی های سبک شبیه ساز نسل بعد , ورزشی و اکشن است. این بازی توسط Kunos Simulazioni ساخته و طراحی شده است و در ۸ نوامبر ۲۰۱۳ بصورت رسمی منتشر شده است. شرکت سازنده سعی کرده تا در این بازی گیمر را با یک رانندگی در جهان واقعی روبرو کند و سعی کرده از طبیعی ترین سیستم هندلینگ و شبیه سازی برای ساخت این بازی بهره ببرد. این بازی دارای ۵ حالت FREE PRACTICE, HOTLAP, TIME ATTACK, 12 SPECIAL EVENTS, DRIFT MODE میباشد که بطور کلی ۳۵ مدل خودروی زیبا و کارآمد، ۱۶ کلاس خودرو و ۱۱ مسیر متفاوت در گیم پلی این بازی قابل دستیابی می باشند. به گقته سازنده این بازی هر دو هفته بسته آپدیتی برای این بازی در نظر گرفته میشود که هر هفته گیمر با ماشین های جدید و آهنگ های جدیدی برای بازی روبرو میشود. در این پست نسخه نهایی بازی که توسط گروه Kaos فشرده و کم حجم شده در ادامه مطلب در اختیار شما قرار گرفته.

یژگی های بازی :

– گرافیک عالی
– وجود بروزترین ماشین های مسابقه ای از بزرگترین شرکت های سازنده
– بیش از ۴۹ تیم با ماشین های کلاسیک- بیش از ۱۰ مسیر مسابقه- دارای ۱۶ کلاس خودرو با ۳۵ مدل خودروی زیبا
–دارای ۵ حالت مختلف

 

شایان بازدید : 525 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

بعد از مدت ها انتضار و پیش بینی بالاخره بازی  The Crew  روی استیم راه اندازی شد

اما از طرف  کاربران گزارش های مختلفی مبنی بر مشکلات بازی و  مشکلات UPplay  به دست ما رسیده است  و ما هم برآن شدیم تا مشکلات این بازی را بررسی کنیم تا کاربران بتوانند مرجع کاملی برای حل مشکلات ابن بازی داشته باشند  وبتوانیم بهترین راه حل را برای حل مشکلات این بازی ارایه نماییم

برای دریافت کرک بازی لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

شایان بازدید : 142 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (1)

به تازگی لانچ تریلر بازی Forza Horizon 2 منتشر شده است. این بازی در تاریخ ۳۰ سپتامبر برای کنسول های نسل هقتمی و هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. پیشنهاد می کنم که حتما این تریلر زیبا را مشاهده کنید.

شایان بازدید : 301 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

همانطور که می دانید امروز بود که شرکت راک استار تاریخ انتشار رسمی عنوان GTA V را اعلام کرد. همچنین تصاویر و تریلری جدید از این عنوان را نیز منتشر کرد. حال امروز نیز از طریق کنفرانس هفتگی وبسایت GameSpot در شهر آناهیم اطلاعاتی در رابطه با نسخه نسل هشتمی GTA V منتشر شده است. شرکت راک استار حدود ۴۵ دقیقه از تریلر عنوان GTA V را پشت در های بسته برای خرده فروش ها ارائه داده و همچنین ذکر کرده که قرار است دو نسخه نسل هشتمی را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهد تا موفقیتی که در کنسول های نسل هفتم اتفاق افتاد، دوباره تکرار شود. طبق صحبت های یکی از کاربران سایت Neogaf که در نمایش ۴۵ دقیقه ای حضور داشته، اطلاعاتی را در رابطه با بازی منتشر کرده است که نشان می دهد که گرافیک بازی بهبود یافته و جزئیات بهتر شده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید:

شایان بازدید : 215 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

دنیای نمایشی کنگفو را در سریع ترین، هیجان انگیز ترین و حیرت آورترین نوعی آن لمس کنید! با سیستم واکنشگر یک به یک این بازی بازیکن می تواند پاسخ هر ضربه ی استخوان شکن را به صورت آنی دریافت کند. با استفاده از پنج سبک کلاسیک کونگ فو آمیخته با اسلحه های افزوده به اساتید این هنر رزمی احترام بگذارید. با سلاح های پرتابی قدرتمند روبروی دشمنان خود بایستید و افراد شرور را به درک واصل کنید. دنیای مهیج را با بیش از 250 مرحله، 13 حالت و 3 سطح دشواری بازی تجربه کنید. در حالت Survival (بقاء) مهارت های خود را به نمایش بگذارید و با حرکات خود به امتیازات بالا برسید. در این حالت اگر فکر می کنید که یک کونگ فو کار حرفه ای هستید خود را با حالت “Blind Survival” محک بزنید اما به خاطر داشته باشید که این حالت بازی در حد مبارزه با استادبزرگ کونگ فو دشوار است! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

شایان بازدید : 198 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

در F1 2013 شما می‌توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست‌ها و ماشین‌های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش جدیدی به نام Classic Mode می‌باشد که توسط  گزارشگر معروف Murray Walker معرفی می‌شود. در این بخش رانندگان مشهور دهه‌ی ۸۰ در کنار رانندگان حال حاضر مسابقه می‌دهند. همچنین ماشین‍ها و پیست‌های قدیمی فرمول یک نیز در این بخش قابل دسترس هستند. Classic Mode را می‌توانید در حالت آنلاین و آفلاین بازی کنید. F1 2013 دارای بخش Young Driver’s Test نیز می‌باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه‌ی بخش‌های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی‌تر از نسخه‌های پیشین بکند.

F1 2013 PC-RELOADED

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,960
  • بازدید ماه : 1,960
  • بازدید سال : 76,089
  • بازدید کلی : 452,565
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com