loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 345 چهارشنبه 03 دی 1393 نظرات (0)

Steganos Online Shield ابزاری ایده آل برای حفاظت از شما در برابر تهدیدات اینترنی می باشد. Steganos Online Shield پورت های باز را به روی هکر ها بسته و فرآیند خرید، مرور وب، و دانلود شما را امن می کند.تمامی این کارها تنها با یک کلیک ماوس و فعال کردن نرم افزار صورت می گیرد. این نرم افزار اطلاعات شخصی شما را در مکانهای عمومی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها و … که شما قادر به وصل شده به wifi آن محل می باشید از دید دیگران محافظت می کند و هویت آنلاین خود امن هستید.

شایان بازدید : 128 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)

هکر های دنیا بیشتر به سایت های دولتی و غیر دولتی حمله می کند و هدف خود را در انجا به ثمر می رسانند . اگر چه سایت شما سایت کوچکی باشد و ارزش هک شدن را نداشته باشد ولی باز هم بالا بردن امنیت برای جلوگیری از هک یکی از نکاتی است که بسیار مهم می باشد و افراد دارای سایت یا وبلاگ باید انها را به یاد بسپارند تا ار این کار جلوگیری شود .

در این پست شما را با چند نکته اموزشی مهم در زمینه امنیت وبسایت ها اشنا می شوید که با انجام ان ها امنیت وبسایت شما تا حدودی زیاد می شود ... .

شایان بازدید : 158 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

آموزش نصب و رجیستر نرم افزارها

در زیر آموزش نصب و رجیستر نرم افزارها با استفاده از فایل های مختلف آموزش داده شده است که شما می توانید با توجه به نوع فایل رجیستر نرم افزارها، از هر یک از روش های زیر برای رجیستر برنامه ی مورد نظر استفاده کنید.

شایان بازدید : 154 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

محافظت از هویت اینترنتی شما با نرم افزار Steganos Online Shield v1.3.0.10622

 

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Steganos Online Shield در خدمت شما هستیم. Steganos Online Shield ابزاری ایده آل برای حفاظت از شما در برابر تهدیدات اینترنی می باشد. این ابزار سیستم شما را در برابر هکرها ، تهدیدات سایبری محافظت می کند و اطلاعات شخصی نظیر مشخصات کارت های اعتباری و اطلاعات حیاتی شما در را از لو رفتن محافظت می کند. این ابزار سیستم شما را در برابر حملات مکرر هکرها می رهاند و مانند سدی در برابر هکرها مانع ورود آنها به سیستم می شود. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ماوس و فعال کردن نرم افزار صورت می گیرد. این نرم افزار اطلاعات شخصی شما را در مکانهای عمومی نظیر هتل ها ، فرودگاه ها و … که شما قادر به وصل شده به wifi آن محل می باشید از دید دیگران محافظت می کند و اطلاعات شما را کاملا رمزنگاری می کند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

شایان بازدید : 171 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Trojan Killer 2.2.1.9 نرم افزاری جهت حذف تروجان ها و کشتن تروجان ها می باشد ، این نرم افزار توسط کمپانی GridinSoft که یکی از سازندگان نرم افزار منتشر شده است . این نرم افزار دارای قابلیت قدرت تشخص فوق العاده تروجان ها می باشد ، این برنامه هر تروجانی را شناسایی میکند ، مانند تروجان های یاهو ، تروجان های امکان اتصال ریموت و فایل منیجر را غیر فعال میکند Trojan Killer به معنی کشنده تروجان می باشد ، ویژگی مفید این برنامه این است که فایل ها را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص میدهد . اگر امنیت کامپیوتر شما در خطر باشد برنامه کامپیوتر را در همان لحظه ریست میدهد و آی پی شما را تغییر میدهد .

 

شایان بازدید : 173 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

شایان بازدید : 170 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

USB Block نرم افزاری عالی برای جلوگیری از رد و بدل و سرقت اطلاعات کامپیوتر از طریق حافظه های usb،هارد های اکسترنال(خارجی)،دیوایس های خارجی و cd و dvd می باشد. جلوگیری از رد و بدل اطلاعات و سرقت آنها از طریق قفل کردن و محافظت کردن از پورت usb و درایورهای رایت cd و dvd می باشد. USB Block وظیف بلاک کردن همه انواع دستگاه های ذخیره سازی از دسترسی به داده های و در این راه مانع از کپی غیر قانونی، تکرار، سرقت و نشت داده های کاربر را برعهده دارد. USB Block با پسورد قراردادن روی پورت usb،سی دی،دی وی دی،فلاپی درایور از اتصال هرگونه دستگاه و حافظه جلوگیری خواهد کرد و هرکاربر غیر از مدیر برای متصل کردن آنها نیازمند پسورد خواهد داشت و غیر از این راهی برای اتصال و استفاده از موارد نامبرده را نخواهد داشت. این نرم افزار همچنین میتواند از اتصال کامپیوترهای بین شبکه نیز جلوگیری به عمل آورد. این نرم افزار در حالت safe mode نیز فعال بوده و از این بابت که کاربر غیرمجاز با دور زدن نرم افزار از حالت Safe mode بتواند اطلاعاتتان را به سرقت ببرد نیز مطمئن باشید همچنین کسی بدون داشتن پسورد اصلی قادر به حذف نرم افزار و از بین بردن فایل های آن نمی باشد. قابلیت ساخت لیست سفید برای دسترسی بدون پسورد نیز مهیا شده است تا کاربر اصلی با مجاز قراردادن اتصال دستگاه های خود هربار برای اتصال نیازی به وارد نمودن پسورد نداشته باشد. همچنین نرم افزار توانایی ذخیره سازی تمامی اتصالات را دارد و در حافظه خود ذخیره سازی می نماید،همچنین اتصالات غیرمجاز را ضبط کرده و تلاش آنها برای ورود غیرمجاز را ثبت خواهد نمود.

 

USB Block قفل و محافظت از پورت usb با نرم افزار USB Block 1.5.5

شایان بازدید : 198 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (1)

اگر برای مدیریت پسوردهایتان به مرورگرتان تکیه و اعتماد کرده اید و اگر هنوز برای ذخیره سازی پسوردهایتان از روش های قدیمی نظیر ذخیره سازی درون فایل های متنی استفاده میکنید ، باید بدانید که شما لطف بزرگی در حق هکرها و دزدها میکنید! در دنیای اینترنت خطرناک امروز بایستی برای ذخیره سازی هرگونه اطلاعاتی از نرم افزارهای امن و کدگذاری شده استفاده نمایید. LastPass نرم افزاری امن که مورد تایید اکثر تمامی وبسایت های معتبر نرم افزاری است که مخصوص نگهداری امن اطلاعات نظیر پسوردها و یوزرنیم ها می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه توانایی کامل در زمینه ذخیره سازی امن پسوردها دارد ، میتواند فرم های ورود را به طور خودکار پر نماید. این نرم افزار برروی تمامی مرورگرهای محبوب نظیر Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera و Safari قابل اجراست و این امکان وجود دارد که تمامی اطلاعات ذخیره شده و تنظیم شده درون نرم افزار برروی تمامی مرورگرها قابل اجرا باشد. این نرم افزار ضمن نگهداری کاملاً امن پسوردها میتواند فضایی جهت نگهداری و نوشتن متن های سری را در اختیار کاربر قرار دهد. نرم افزار برای حفظ اطلاعات کاربر از روش های کدگذاری پیشرفته استفاده می نماید که تمامی آنها مورد تایید کارشناسان امنیت می باشد. جلوگیری از دسترسی key-loggerها به اطلاعات ورودی درون سایت ها و حملات فیشینگ نیز از قابلیت های امنیتی نرم افزار محسوب می گردد. قابلیت پشتیبان گیری و بازگردانی اطلاعات ذخیره سازی شده درون نرم افزار در مواقعی که کاربر قصد تغییر ویندوز را دارد یا به هر دلیلی اطلاعاتشان را از دست داده است از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می گردد.

 

LastPass محافظت و مدیریت کامل پسوردها LastPass 3.0.6

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 140
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 345
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,892
  • بازدید ماه : 1,892
  • بازدید سال : 76,021
  • بازدید کلی : 452,497
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com