loading...
پـی سی لینک | رفع مشکلات , تحلیل بازی ها , برنامه نویسی , نرم افزار
شایان بازدید : 181 یکشنبه 24 اسفند 1393 نظرات (0)

 

همانطور که مطلع هستید بازی Call of Duty: Ghosts قرار است ۵ نوامبر برروی پلتفرم های Microsoft Windows,PlayStation 3,PlayStation 4,Wii U,Xbox 360,Xbox One به بازار عرضه شود البته تاریخ انتشار این بازی برای کنسول های نسل بعد اواخر نوامبر خواهد بود،تکسچر های سنگین و زیاد بازی این بازی را نیازمند ۵۰ گیگ از فضای هارد دیسک شما خواهد کرددر ادامه سیستم موردنیاز این بازی برای اجرا روی Pc نوشته شده.

 


شایان بازدید : 121 جمعه 22 اسفند 1393 نظرات (0)

 

Legendary Heroes یکی از بهترین و بازی های استراتژیک برای اندروید می باشد . در این بازی باید در نقش یک قهرمان افسانه ای باشید و توانایی ها خود را به کار گرفته تا با رهبری نیروهایتان دشمن را شکست دهید . ویژگی های این بازی ۳۰ نقشه ی چالش برانگیز ، گرافیک کابر پسند ، گرافیکی فوق العاده ، مراحل متنوع ، استراتژی های جنگی مختلف و … است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.



شایان بازدید : 154 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

 

دانلود jetAudio Plus برای اندروید

 

jetAudio Music Player Plus 5.2.1 Material design Mod امروز برایتان نرم افزار فوق العاده قدرتمند jetAudio Music Player را آماده کرده ایم . حتما با این نرم افزار بر روی کامپیوتر کار کرده اید و با قدرت آن آشنا هستید . برنامه جت ادیو یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای سیستم عامل اندروید میباشد که با استفاده از آن میتوانید انواع فایل های صوتی و تصویری خودتان را با کیفیت بالا بر روی دیوایس های اندرویدی پخش نمایید .

این نرم افزار علاوه بر رابط کاربری زیبا و تم جذاب ، از فرمتهای متعددی نیز پشتیبانی میکند و میتوانید بسیاری از نیاز های خود را برای گوش دادن به موزیک و یا تماشای فیلم ، توسط آن برطرف کنید . هم اکنون میتوانید برنامه jetAudio را برای گوشی های اندرویدی خود به طور مستقیم از ادامه ی مطلب و از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید .

 

شایان بازدید : 143 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

 

بیش از 150 میلیون کاربر برنامه اینستاگرام را دوست دارند! اینستاگرام نام یک اپلیکیشن بسیار محبوب و معروف در میان اسمارت فون ها است که با تشکیل یک جامعه بزرگ از عکس و فیلم توانسته جایگاه خوبی را بخود اختصاص دهد. روز به روز به محبوبت Instagram افزوده میشود و افراد ایرانی هم به سمت آن سوق زیادی پیدا کرده اند. با اپلیکیشن Instagram شما براحتی میتوانید به ضبط و عکس گرفتن از لحظات شیرین زندگی خود بپردازید و آن ها را به اشتراک بگذارید. اینستاگرام با دارا بودن چندین فیلتر زرق و برق دار این امکان را به شما میدهد تا از زندگی روزمره و دنیای اطرافتا فیلم یا عکس تهیه کنید و آن ها را در میان دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا بصورت مستقیم با دوستانتان در میان بگذارید. Instagram هم اکنون یک جامعه بسیار محبوب است و شما براحتی میتوانید بهترین عکس ها را از افراد خلاق مشاهده کنید. همچنین قابلیت سرچ در میان هاشتگ ها به شما کمک میکند تا سوژه خود را براحتی پیدا کنید. یکی دیگر از مزیت های برنامه Instagram که میتواند نورد پسند قرار گیرد جلوگیری از ذخیره نمودن عکس ها است، یعنی افراد فقط میتوانند با دیدن عکس ها لذت ببرد و در مورد آن ها نظر بدهند اما امکان ذخیره سازی آن وجود ندارد. تمامی موارد بالا بخشی از دنیای Instagram بود که میتواند آلبومی مناسب برای جایگذاری خاطره ها و روزهای از دست رفته باشد، شما میتوانید آخرین ورژن Instagram را از پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندانلود کنید.

 

شایان بازدید : 151 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.


شایان بازدید : 366 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

 

دانلود Myket مایکت

برنامه مارکت ایرانی برای اندروید

 

Myket 4.0.7 مایکت برنامه مارکت ایرانی به زبان فارسی برای سیستم عامل اندروید می باشد. حتما شما هم دوست دارید تمامی نرم افزارها و بازی های اندروید را بتوانید به راحتی مشخصات آن را دیده و دانلود و یا آن را بخرید. تیم نرم افزاری مایکت، از اوایل سال 90 فعالیت خود را شروع نموده است و تا الان نزدیک به 3 میلیون ایرانی مایکت رو روی گوشی های خودشون نصب دارند. هدف مایکت، ارائه مجموعه کاملی از برنامه و بازی های خارجی اندرویدی و هم چنین درگاه عرضه محصولات اندروید ایرانی است.

Myket در حال حاضر،‌ دارای بیش از 50000 نرم افزار و بازی است که بیش از 95 درصد آن به صورت رایگان عرضه می شود . شما می توانید با استفاده از مایکت،‌ لذت گردش در دنیای اندروید را تجربه نمایید. هم اکنون میتوانید آخرین ورژن و نسخه جدید نرم افزار Myket را برای گوشی اندروید خود با لینک مستقیم و رایگان از سایت پی سی لینک | دانلود نرم افزار , بازی , اندریافت نمایید.

از دیگر مارکت های معتبر و موجود اندروید می توان به کافه بازار ، پلازا و … اشاره کرد.

 

شایان بازدید : 161 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

هفته ی پیش رسانه های غربی شانسی برای تجربه نسخه ی آزمایشی The Witcher 3 را بدست آورند قبل از این که این بازی به طور رسمی منتشر شود . اما امروز اطلاعاتی از…کیفت اجرایی این عنوان منتشر شده که در ادامه می توانید آن ها را بخوانید .

 

شایان بازدید : 166 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

استدیوی Remedy در حال حاضر بر روی عنوان اکشن  Quantum Break  تمرکز کرده است ، این بازی که  انحصاری  XBOX ONE می باشد یکی از مهم ترین عناوین امسال …برای این کنسول است .

 

شایان بازدید : 169 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

این خبر فعلا فقط در حد یک شایعه است ،اما شنیدن نام بازی Resident Evil 2  کافی است که شور و شوقی در دل گیمرها ایجاد شود …

برای خواندن بقیه خبر به ادامه مطالب بروید

 

شایان بازدید : 260 سه شنبه 07 بهمن 1393 نظرات (0)

 

به تازگی کمپانی بزرگ یوبیسافت DLC داستانی جدیدی را برای عنوان محبوب Assassin’s Creed Unity منتشر کرد. ابتدا قرار بود این DLC قابل خرید باشد ولی…به دلیل مشکلات و باگ های فراوان در بازی، رایگان عرضه شد. در Dead Kings شما در نقش Arno هستید که همچنان به دنبال ماجراجویی است. شما به قبرستان ها و زیر زمین های شهر Saint-Denis خواهید رفت تا اطلاعاتی درباره پادشاهان بدست آورید! در ادامه میتوانید این DLC را به صورت مستقیم از وبسایت پیسی لینک دریافت کنید.

 

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 205
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 332
  • باردید دیروز : 106
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 2,739
  • بازدید سال : 76,868
  • بازدید کلی : 453,344
  • کدهای اختصاصی
    SEO Reports for p30link.com